is dit verschil goed merkbaar? of is die luchtverplaatsing zo marginaal dat het nauwelijks iets in temperatuur zal schelen? Ik heb nl. zo'n 40mm koelertje dat ik @ 7v wil laten lopen, en wil niet echt riskeren dat iets doorbrand, maar is dat een groot verschil? in geluid in ieder geval wel
Als het nog genoeg koelt moet dat niet uitmaken.
Merk je vanzelf wel, spul doorbranden doe je niet zo snel, alleen als je die fan helemaal uit zet.
Merk je vanzelf wel, spul doorbranden doe je niet zo snel, alleen als je die fan helemaal uit zet.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
waar zit die koeler op ? lijkt me wel belangrijk.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Persoonlijk zou ik voor een 120 mm op 7 volt kiezen
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
gewoon een grotere fan erop zetten en die lager rpm laten draaien. ga ik ook doen als ik weer geld heb 
n ald je gewoon langzamer wilt laten draaien meteen naar de bios gaan en temps n de gaten houden.
n ald je gewoon langzamer wilt laten draaien meteen naar de bios gaan en temps n de gaten houden.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Als dit over je sv24 gaat. vanacht heb ik hem aan laten staan met alle fans uit. Maar natuurlijk wel met de case eraf. de temp bleef allemaal allemaal rond de 42 graden. Het enige wat ik iets minder vind is dat de HD 46 graden was... Ik zit er nu aan te denken om een dingetje te kopen dat ervoor zorgt dat de fans aanspringen als de temp 40 wordt. EN dan natuurlijk geleidelijk de fanspeed aanpast als de temp nog hoger wordt...Ik zit er trouwens aan te denken om de case fan aan de buitenkant van mijn kast neer te zetten met 4 rubbertjes ertussen. zodat de flow wat mooier is...
//edit
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0207060641015755850&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=14315&TK_PAR[MEDIUM]=<==wat een waardeloze url
//edit
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0207060641015755850&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=14315&TK_PAR[MEDIUM]=<==wat een waardeloze url
Ik heb nu de fan uit de kast gezet, het scheelt een beetje aan geluid, minder last van vibraties. En de fan op zuigen gezet. Temp wordt nu stressed niet hoger als 35 graden
Pagina: 1