Toon posts:

TNT II heeft kuren ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb soms wel eens dat ik de PC opstart en dan een piep geeft, wat betekent dat er geen videokaart is gevonden, ook het beeldscherm gaat niet aan....

Ik denk dat : WTF ?? doe de kast open, zie nix, denk, zal wel, start de PC weer op en dan doet ie het gewoon... heeel raar...
Of hij geeft de piep, ik doe de kaast eruit, dan weer erin, en huppa, hij doet et weer...

Er zit nix fout ofzo, en ik druk m`n kaart ook goed in m`n slot.

Mijn moederbord is een Asus A7M266, met dus een TNT 2 Ultra 32 MB.

Iemand een ID hoe dit komt ?

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

mischien zittie er gewoon enit goed in ofzow , een upgrade zou ook niet verkeerd zijn :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Alientrader
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 08:58

Alientrader

Dit was mijn compu!!

Hoogswaarschijnlijk zit je videokaart niet goed in de AGP socket. Dit kan komen als je moederbord niet precies goed is gepositioneerd.

Oplossing, ge woon keihard drukken.

Ik weet het een suf antwoord maar hoogst waarschijnlijk wel de goeie

Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag

Verwijderd

effe de contactpuntjes van de videokaart met een beetje spiritus schoonmaken, doet soms wonderen.

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
Op maandag 04 maart 2002 10:43 schreef Brop het volgende:
effe de contactpuntjes van de videokaart met een beetje spiritus schoonmaken, doet soms wonderen.
Had ik ook met m'n oude tnt2. Contacten schoongemaakt met alcohol idd en nooit meer problemen mee gehad.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Verwijderd

Topicstarter
OK dan, tnx voor de antwoorden, ik zal het in mijn koppie houden en misschien (waarschijnlijk) een keer doen ;)
Pagina: 1