Aantal retirements: 752
stats liggen een beetje overhoop, zodra Sequence weer gesignaleerd is zal ik hem er aan herinneren
stats liggen een beetje overhoop, zodra Sequence weer gesignaleerd is zal ik hem er aan herinneren
We spend our years as a tale that is told
toen ik dat deed begon men te zeuren dat ik de faq niet gelezen had
Mja, in de faq staat dat je naar #dpc moet gaan. Als je dan in #dpc vraagt of de DPCH gepost kan worden wordt je door verwezen naar #keyserver, schiet ook lekker op. 
Kunnen de stats van KoW trouwens niet gepost worden?
Je kan de huidige stats ook hier opvragen: http://emulation.xs4all.nl
Deze zijn ook meer up to date. De Berkeley stats zijn altijd up to date, de rest wordt ongeveer 1 keer per uur geupdate.
Deze zijn ook meer up to date. De Berkeley stats zijn altijd up to date, de rest wordt ongeveer 1 keer per uur geupdate.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Sja, de statsposters zijn nog altijd afhankelijk van de statsbouwers. We willen wel, maar kunnen niet zeg maarOp zondag 03 maart 2002 22:45 schreef Heineken het volgende:
Mja, in de faq staat dat je naar #dpc moet gaan. Als je dan in #dpc vraagt of de DPCH gepost kan worden wordt je door verwezen naar #keyserver, schiet ook lekker op.
Verwijderd
Da's maar 1 keer /j keyserver intikken. Is minder werk dan hier een hele post maken en minder irritant voor de statspostersOp zondag 03 maart 2002 22:45 schreef Heineken het volgende:
Heb nou gewoon geduld, het komt vanzelf goed en anders hebben we over een paar uurtjes weer de stats van vandaag...
Verwijderd
Dat kan altijd nog ! Kom je morgen niet in de stats, dan overmorgenOp zondag 03 maart 2002 23:11 schreef lemac4444 het volgende:
hmm wou net joinen met een zooi wu ken da nog ??
Alles kan natuurlijk.Op zondag 03 maart 2002 22:45 schreef Heineken het volgende:Kunnen de stats van KoW trouwens niet gepost worden?
[topic=428745/1/25]
Is het dan niet makkelijker als de statsbouwers ook statsposters zijn en/of andersom?Op zondag 03 maart 2002 22:57 schreef Blistimo het volgende:
[..]
Sja, de statsposters zijn nog altijd afhankelijk van de statsbouwers. We willen wel, maar kunnen niet zeg maar
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Dat zijn ze ook maar die mensen hebben ook een sociaal leven (volgens mijOp maandag 04 maart 2002 09:12 schreef JustMe_ het volgende:
[..]
Is het dan niet makkelijker als de statsbouwers ook statsposters zijn en/of andersom?
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
dat is ook zo, de statsbouwers zijn Onno, Dutchman, jeroon, Kow en Droopy..
daarnaast zijn er nog diverse mensen die ze helpen posten
daarnaast zijn er nog diverse mensen die ze helpen posten
Hebben ze daar dan wel recht op?Op maandag 04 maart 2002 10:37 schreef MarkB het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook maar die mensen hebben ook een sociaal leven (volgens mij).
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Pagina: 1