Toon posts:

Asus 7100 pure

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus die 7100 pure.
Sinds ie erin zit heb ik problemen met windhoos 98SE (was een verse install) Als ik AGP op 4x zet doetie helemaal niks of vreemd, 2x trekt ie wel redelijk, ik hou echter dat windows niet meer netjes afsluit, en ik moet twee of 3x opstarten voor ik het windowsdesktopscherm zie.

Ligt dit aan de 7100 of aan een ander onderdeel in mijn PC?? het is begonnen toen die kaart erin ging.

Systeem :

Aopen AX64 mobo (Via 133a)
192 MB SDRAM pc100
pentium III 700@805
2x seagate harddisk UDMA 66
de asus dus(niet overklokt)
Soundblaster live
ethernetkaart3com (ISA voor internetkabel)

Ik dacht dat de MX minder voeding nodig had dan de geforce I? (die had ik hiervoor dus) dus daar kant niet aan liggen.
Fastwrites staan uit
aperture op 128 (veranderen haalt niks uit)

wat heb ik gemist?? iemand nog andere ideeen waar het aan kan liggen?? de prestaties vallen ook een beetje tegen (4300 3dmarks in 3dmark2000) das een beetje laag toch???

alle suggetsies zijn welkom

Mart

Verwijderd

Topicstarter
Niemand??

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-08 22:31
Heb je de nieuwe Via drivers geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, nieuwste AGP Gart (4.03) staat er op. Ik draait de asus 5.33 drivers, aangezien de nvidia 6.18 helemaal niks doen.

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
fast writes uit en AGP op 1x...... zal wel moeten hlepn

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, een agp4x kaart die je op AGP 1x moet zetten??? ik weet dat het niet veel uitmaakt qua snelheid enzo, maar das toch vreemd, niet? ligt aan de via chipset neem ik aan?

Wordt het misschien toch tijd voor een 815 chipset, maar ik zit niet te wachten op video en audio on board, volgens mij levert dat ook alleen maar conflicten op als je het niet gebruikt?

iemand daar ervaringen mee?
Pagina: 1