Op maandag 04 maart 2002 14:08 schreef muis het volgende:
Hmm er wordt weer lekker op de vraag in gegaan. Wat me vaak opvalt als iemand een vraag stelt dat meestal het eerste antwoord is dat hij/zij maar een manual moet lezen of goed moet zoeken. Vervolgens gaat het hele topic over of iemand wel of niet goed gezocht heeft. Is het niet makkelijker om iemand gewoon meteen te helpen ipv bergen onzinnige posts

No offence, maar 'data objecten'
in SQLServer, wat zijn dat? BLOB's? Text fields? of praten we hier over ADO recordsets? Maar die zitten weer niet IN een SQLServer.
dan de opmerking 'En indexen leggen is toch in principe gelijk aan de relaties trekken of niet soms'... wat is 'relaties trekken' ? lijnen trekken ken ik, maar relaties trekken? En wat heeft dat met een index te maken? Ik zie het niet hoor.
Al met al, een grote wanorde, en daar moet men dan antwoord op geven. Als er dan een antwoord komt, krijgen we te horen dat hij het jargon niet begrijpt. Nou, ik begrijp ZIJN jargon ook niet echt. En als hij dat jargon NIET begrijpt, hoe krijgt hij dan zn tables in SQLServer? Via dezelfde scherm waar ook een knopje 'indexes' op zit? Kennelijk.
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen daar dan over vallen ja.