Toon posts:

PHP Freaks, IP Mailen, hoe moet het....

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
<?$ip = $REMOTE_ADDR;if ($HTTP_X_FORWARDED_FOR) { $ip = $HTTP_X_FORWARDED_FOR; }mail("a@a.a","Iemand bezocht de site","Iemand met IP-adres $ip heeft de site bezocht","From: wwwrun@127.0.0.1");?>

Maar dan komt hij met de melding: Warning: Could not execute mail delivery program in blablablabl/ablabl on line 7

Er gaat dus iets fout met het mailen, zit er een fout in dit script, of pakt de server hem gewoon niet???

Greetzz Rob

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
heb je de error al in google gegooit ? vast niet he :P

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 20:23
SMTP server instellen in de PHP configuratie :?

Verwijderd

Topicstarter
Om te beginnen, nee, ben bezig, maar vind alleen maar site's waar die melding op voorkomt......

Neem aan dat een beheerder van een server toch wel zijn server goed insteld.....

• Grum
  • Niet online
http://www.google.com/search?q=solution+php+Warning%3A+Could+not+execute+mail+delivery+program

ik vind toch niet alleen maar onzin :)

maarja .. et lijkt erop dat de admin de server gewoon brak/niet heeft ingesteld

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk weet je ook meer van PHP, dan ik, dat weet je namelijk nogal snel. Ik begrijp er geen moer van,help ff snel, die gast is nu on-line.... Zie andere topic: [topic=428310/1/25]

Geef a.u.b. dan een kloppend script, als het kan, en als het aan de server ligt, zeg het dan gewoon ff, dan hoef ik niet verder te puzzelen....

• Grum
  • Niet online
ik meen dat ik net suggereer dat het wel degelijk aan de server ligt of mis ik nu iets ?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, zo zie je, heb beetje haast en lees maar de helft...... Sorry, heb hem ff ergens anders gedumpt, en daar doet hij het....
Thanx....

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

volgende keer zoiets eerst uitproberen :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.