[PHP/MySQL] Hosting......

Pagina: 1
Acties:

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Normala kom ik niet op dit forum gedeelte maar dit is mij laatste hoop.....

ik zoek al oneindig lang naar een php+mysql hoster die gratis is (wie niet) f2s is ermee gestopt en bijzonder snel was ie niet
dk3.com is errug sloom en de database ligt er voor 80% uit.

multimania.fr heeft kuren en host.sk is traag en de taal is net echt bepaald ehm... begrijpbaar.

wie kan mij helpen ?

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:13

Kettrick

Rantmeister!

Hint : Voor een paar euro per maand bespaar je jezelf al dit geneuzel :z :z

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

move P&W > I&T

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:58
Je zoekactie naar 'php mysql gratis' leverde 650 resultaten op. Resultaten 1 - 50
Overigens walg ik echt van mensen die alles gratis willen, en liefst nog snel en onbeperkt ook. Face it: Als je kwaliteit wilt zul je moeten dokken.

• swipe
  • Niet online
Op zondag 03 maart 2002 20:40 schreef Phantom het volgende:

[..]

Overigens walg ik echt van mensen die alles gratis willen, en liefst nog snel en onbeperkt ook. Face it: Als je kwaliteit wilt zul je moeten dokken.
ik wil niet alles gratis

maar ik heb geen geld om 50 euro per maand te gaan dokken voor een beetje hosting

en ik wil best dokken maar ik wil wel een betrouwbare host hebben met stabiele snelheden en uptime etc etc

en dat doorverwijzen naar de search.... heb je wel goed gekeken ?

topics van bijna 2 jaar oud |:( staan providers bij die er allang uitliggen

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:58
In dat geval; [topic=359465/1/100]

• swipe
  • Niet online
Op zondag 03 maart 2002 20:48 schreef Phantom het volgende:
In dat geval; [topic=359465/1/100]
ok bedankt

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Als je een scholier/student bent kun je jezelf bij endoria aanmelden. Zijn erg goed >:)
http://www.endoria.net

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 09:30
Op zondag 03 maart 2002 20:54 schreef sigma01 het volgende:
Als je een scholier/student bent kun je jezelf bij endoria aanmelden. Zijn erg goed >:)
http://www.endoria.net
Er is een TIJDELIJKE stop op het verwerken van accounts. Hou deze pagina in de gaten.
swipe: Ga ff rondkijken, voor een paar (3-5) euro per maand heb je al PHP/MySQL accountjes met 100Mbyte dataverkeer/maand of zoiets. Dat lijkt me voor jou in het begin wel genoeg. Wordt het meer dan breid je je abo gewoon ietsjes uit.

• swipe
  • Niet online
aah ok bedankt jongens

mijn doeleinden zijn dus een VBB forum en wat scripts wat ik zelf ga maken om te testen etc etc

maar iig bedankt

Verwijderd

Scripts kan je toch lokaal draaien :)

• swipe
  • Niet online
klopt

maar een vbb forum niet :)
anders heeft zon forum niet echt nut hè :)
en ik heb wel een server maar met een isdn lijn gaat niezo soepel voor andere gebruikers......

dat krijg je als de gemeente geen zin heeft om te betalen zodat essent hier hun glasvezelkabeltjes kan leggen..

Verwijderd

www.webselect.nl

let op: de hele goedkope hosts heb je zeer grote kans hetzelfde effect te krijgen als bij de gratis hosts.

50 euro hoeft het niet te kosten, reken ongeveer op 10 a 15 euro/maand en dan kun je al aardig ver komen
Pagina: 1