Op zondag 03 maart 2002 21:18 schreef SilverBolt het volgende:
oftwel de moraal van het verhaal koop geen creative.
Aangezien die het verdommen pci 2.1 compliant kaartjes te maken.
Want zoals al gezegd elke kaart werkt goed behalve creative en dat zegt wel wat over creative als zelfs een kut kaatje van 30 piek al perfect werkt.
En toch ben ik het er wel aardig mee eens. De SB Live was in het verleden ook al gesodemieter mee dat je moest gaan patchen met CPU's boven de 800mhz ofzo,... Met mijn Abit BE6 icm celly566 heeft me dat destijds ook een HELEBOEL ellende en eeuwige vastlopers en blauwe schermen opgeleverd, was geen beginnen aan. Vele malen de nieuwste drivers geinstalleerd die dat probleem zouden moeten verhelpen, windows opnieuw geinstalleerd, andere patches ,biosupdates etc. Was echt hopeloos de boel bleef instabiel.
Heb tenslotte de hoop opgegeven en een Terratec Xfire 1024 gekocht. NOOIT spijt van gehad. En met mp3-tjes afspelen (wat ik toch het meeste doe) toch echt wel een beter geluidje.
Zoek maar eens op die Terratec Xfire 1024 en je zult eigenlijk alleen maar zien dat die door iedereen aangeraden wordt en menigeen heeft zijn Creative SB al vervangen door die Terratec! Kost nix meer ook dan zo'n Creative SB.