[5.1 speakerset] Software om te testen

Pagina: 1
Acties:

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb de Creative dtt3500 digital aangeschaft, en vroeg me af of er software (muziek/geluiden) bestaat om te testen of alles goed werkt. De optie testen die bij het pakket zelf zit is alleen om te horen of je alle speakers kunt horen.

Be Stronger Than Your Excuses

Verwijderd

Q3A, UT...

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 21:37 schreef Scalle-- het volgende:
Q3A, UT...
Die hebben geen 5.1 support.

Een DVD-speler met een film die Dolby Digital 5.1 support is een goede manier om te testen of alles naar behoren werkt

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:54
Op zondag 03 maart 2002 22:02 schreef TweakGuy het volgende:

[..]

Die hebben geen 5.1 support.

Een DVD-speler met een film die Dolby Digital 5.1 support is een goede manier om te testen of alles naar behoren werkt
Precies,
Gewoon een goeie film huren met veel geluidseffecten erin om te testet

Mijn Flickr; Sony A7iii

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij mijn SB Live zat een heleboel demo software waarmee je je zojuist gekochte Live en de speakers kon testen, met behulp van een helicopter in een kamer en dat soort ongein.

DVD van The Matrix helpt natuurlijk ook :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Ik heb de DTT2500, daar zit ook een knopje op om hardwarematig te testen (dan hoor je 1 voor 1 alle 6 de kanalen "ruisen"). Verder kun je 't beste een paar mooie Dolby Digital trailers downloaden. Ik gebruik zelf trouwens voor de test een VOB-bestand waarin geen bewegend beeld zit, maar waar een vrouwenstem 1 voor 1 de verschillende boxen "af roept". :)
Pagina: 1