Car stereo + woofer

Pagina: 1
Acties:

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:51

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ik heb een Philips RC 625 Radio/CD speler in mn auto met daarop de standaard volkswagen speakers. De kwaliteit is prima, maar als ik em wat harder zet dan beginnen de speakers (door de bas) te kraken. Nou wil ik graag wat meer bas in mn auto en nou zag ik bij Kijkshop deze woofer. Is dit een beetje een goeie woofer en los ik hiermee het kraken bij hoog volume op? Hoe sluit ik deze op mn stereo aan? (keb het boekje niet meer)
Kan ik em uberhaupt zo op mn stereo aansluiten, of moet er perse een versterker tussen?

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS87681g.gif

@MrBee_RC

Verwijderd

klote ding kijk ff bij http://www.remco-online.nl/ hij heeft mestal wel wat leuks liggen voor weinig

Verwijderd

A) Je moet een Pre-Out of Subwoofer-Out op je autoradio hebben.
B) Waarschijnlijk heb je een versterker nodig, tenzij je 2 kanalen wilt/kunt bruggen op je autoradio. Dit is meestal alleen geschikt voor kleine subwoofers, dit gaat ook niet op aangezien je voor een 12" oftwel 30cm woofer gaat.

Je zult er dus een versterker bij moeten halen, maar ik zou eerst maar op de autoradio kijken of je nog een uitgang hebt voor een amp cq sub.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Als je toch aan een woofer gaat beginnen, begin dan meteen met iets goeds. VOor iets meer euro's heb je al een mooie 10" te pakken. Bouw daar een kistje voor (kost weinig geld, alleen wat tijd) en je hebt een handzaam geval, dat met een schuine wand zeer vriendelijk tegen de achterbank past in je kofferbak. Een extra versterker heb je toch nodig als ik het zo zie..

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

ookal zou je een versterker ertussen zetten, vergeet dan niet een filter tussen je gewone speakers en je autoradio te zetten...

anders krijgen je speakers nog gewoon de lage tonen, en gaan ze evengoed nog kraken...