Toon posts:

[C35i] geen geluid tijdens het bellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit hier met een C35i die niet meer lekker werkt :(

Het geluid van de beltoon doet het wel enzo, maar als ik ga bellen, dan hoor ik alleen 1 piepje en verder hoor ik hem niet overgaan ofzo, als de ander op heeft genomen hoor ik dat ook niet en diegene hoort ook nix als ik was zeg :(

kortom tijdens het bellen geen geluid :(

nu kreeg ik in ene wel geluid bij het hard indrukken van mijn telefoon en wat buigen, maar dat doetie ook niet meer :(

Waar zal dit aan liggen? De microfoon of speaker zal niet stuk zijn want er komt gewoon geluid uit :)

Zal dit te repareren zijn of moet ik een nieuwe telefoon kopen?

De mogelijke oorzaak wtik niet, want r is al zoveel met mijn telefoon gebeurd, maargoed ik hoop dat dit te repareren is ofzo want ik heb geen geld voor een nieuwe :(

Alvast bedankt voor de tips en de mogelijke duidelijkheid van het probleem :P

Verwijderd

Nou, dat klinkt wel heel ernstig. Ik denk toch dat die telefoon last heeft van die eieren >:)

Waarschijnlijk kan je zoiets wel laten repareren, maar dat is zo duur dat je beter een nieuwe telefoon kan kopen :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 maart 2002 20:13 schreef Racetows het volgende:
Nou, dat klinkt wel heel ernstig. Ik denk toch dat die telefoon last heeft van die eieren >:)

Waarschijnlijk kan je zoiets wel laten repareren, maar dat is zo duur dat je beter een nieuwe telefoon kan kopen :(
hmm, sjit, nahja, misschien iemand die r 1 van een vr8wagen weet :P

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 20:14 schreef Schum1 het volgende:

[..]

hmm, sjit, nahja, misschien iemand die r 1 van een vr8wagen weet :P
Zwarte Markt Beverwijk >:)

Verwijderd

Topicstarter
khep ff een andere simkaart geprobeert en die heeft het ook, zal anders wat contact spray helpen? :P

Verwijderd

Topicstarter
kan dat, contactspray erin? :)

Verwijderd

Topicstarter
het loopt weer storm :)

Verwijderd

Topicstarter
kick? :P

Verwijderd

Contactspray wil nog wel eens helpen :)

Niet teveel d'r in spuiten dan :)

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 20:52 schreef Schum1 het volgende:
khep ff een andere simkaart geprobeert en die heeft het ook, zal anders wat contact spray helpen? :P
Op zondag 03 maart 2002 21:39 schreef Schum1 het volgende:
kan dat, contactspray erin? :)
Op maandag 04 maart 2002 07:20 schreef Schum1 het volgende:
het loopt weer storm :)
Op maandag 04 maart 2002 15:01 schreef Schum1 het volgende:
kick? :P
Graag in vervolg het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knopje gebruiken, en een topic niet nutteloos omhoog schoppen. :)

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Ik heb dat probleem ook gehad, je moet je telefoon even openmaken (als je nog garantie hebt, gewoon terugsturen). Dan kan jeje speaker en microfoon uit het hoesje halen en even stof vrij maken. Daarna terug stoppen en zorgen dat ze beide goed contact maken met 'het moederbord'. Daarna deed de telefoon het bij mij ook weer.

Succes is een keuze

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 maart 2002 20:04 schreef Maxster4th het volgende:
Ik heb dat probleem ook gehad, je moet je telefoon even openmaken (als je nog garantie hebt, gewoon terugsturen). Dan kan jeje speaker en microfoon uit het hoesje halen en even stof vrij maken. Daarna terug stoppen en zorgen dat ze beide goed contact maken met 'het moederbord'. Daarna deed de telefoon het bij mij ook weer.
aha, beter dan!

maar hoe maak ik hem open, want dat lukt me niet egt :(

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Als je je batterij eruit haalt zie je aan de zijkanten 2 (totaal 4) stukjes plastic onhoog steken. dit zijn een soort "weerhaakjes". Wanneer je deze voorzichtig naar de binnenkant van de telefoon duwt (dat kan met een mes of je nagel!)
Daarna kan je je telefoon als het ware open trekken (vanaf een zijkant. De rest wijst zich vanzelf.

PS:
Let wel goed op wanneer je je telefoon weer dicht doet, dat de microfoon/speaker GOED contact maken met het "moederbord"!!!

Succes is een keuze

Pagina: 1