Wie weet waar ik ze op DIT moment kan kopen. De harde schijf coolers van KOOLANCE. Help me, ik heb ze echt hard nodig... waarom, omdat die "pokke" dingen te warm worden, ik nu een zeer geluidsarm systeem heb, maar die hdŽs moet gaan koelen met fans die weer herrie maken...
Verwijderd
bij oc-shop kun je ze mischien wel appart bestellen, je kunt ze in elk geval wel extra bestellen. De prijzen stonden er laatst nog niet bij. Moet je ff bellen of mailen.
Bij OC zijn alle componenten op dit moment leverbaar behalve de HD coolers
. Ook de Koolance kasten zijn daar niet te krijgen maar ik heb bij een andere zaak vrijdag 1 maart direkt een kast kunnen kopen, ik blij, en de overige GPU en MOBO cooler heb ik dus wel bij OC...
Verwijderd
offtopic:
Waar heb jij je koolance kast dan gehaald als ik het vragen mag. Die willik namelijk ook nog eentje gaan halen
nou ja, half offtopic dan
Waar heb jij je koolance kast dan gehaald als ik het vragen mag. Die willik namelijk ook nog eentje gaan halen
Krijg je toch weer warmte in de kast, en hd waterkoeling neemt warmte op...dat is het verschil.Op zondag 03 maart 2002 20:19 schreef Gman het volgende:
80mm Fan op 7 Volt nog te luidruchtig?
Verwijderd
ik wil die waterkoeling ook kopen (voor de hddz alleen ik weet niet wat voor fittingz ze hebben
Stuur een mailtje naar danorev@hotmail.com en daar kun je ze nog kopen.... suc6Op zondag 03 maart 2002 21:07 schreef westcoastleader het volgende:
ik wil die waterkoeling ook kopen (voor de hddz alleen ik weet niet wat voor fittingz ze hebben
Waarschijnlijk kan je nog bij Alternate.nl terecht......
Ik heb mijn Koolance daar een maand geleden besteld, en binnen een week in huis gekregen
suc6
Ik heb mijn Koolance daar een maand geleden besteld, en binnen een week in huis gekregen
suc6
Daikin EHBX04D6V / ERGA04DV | LG WH20S.F5 | Enphase iQ8+ 20 x 410W Qcells |
Weet je zeker dat OC-shop al die dingen al heeft?Op zondag 03 maart 2002 20:11 schreef mail.eve het volgende:
Bij OC zijn alle componenten op dit moment leverbaar behalve de HD coolers.
Ik heb m'n spullen bij CompTechWorld besteld en heb inmiddels alles binnen behalve mijn 2e CPU koeler. Ik weet dat zij het weer bij OC-shop vandaan geleverd krijgen. Ik wacht nog steeds met smart....
Heeeel zeker heb daar vrijdag 1 maart GPU & MOBO cooler en de USB bay voor onderin gehaald, alles voorradig behalve de hd coolersOp maandag 04 maart 2002 22:33 schreef hneel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat OC-shop al die dingen al heeft?
Ik heb m'n spullen bij CompTechWorld besteld en heb inmiddels alles binnen behalve mijn 2e CPU koeler. Ik weet dat zij het weer bij OC-shop vandaan geleverd krijgen. Ik wacht nog steeds met smart....
bij loveno.be
http://www.overclocking.be/?page=shop/browse&category_id=5b0668723f5f9b2f023005f6cf5d6e8a&ps_session=f32de5ac4da413aff284f18aea0773fd
geen geintje, ik ga er zelf een paar dagen naar Leuven toe in begin april dus als je veel geduld hebt, ik ga langs hun shop (op afspraak). Ze verzenden ook naar nl btw.
http://www.overclocking.be/?page=shop/browse&category_id=5b0668723f5f9b2f023005f6cf5d6e8a&ps_session=f32de5ac4da413aff284f18aea0773fd
geen geintje, ik ga er zelf een paar dagen naar Leuven toe in begin april dus als je veel geduld hebt, ik ga langs hun shop (op afspraak). Ze verzenden ook naar nl btw.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
//totaal offtopic//
CS-AlCoHoLiC: Had jij nog die 50 ampere 24 volt voeding besteld? Zo ja weet jij de pin indeling? tiss nogal een vaag geval uit een telefooncentrale gehaald zit ook nog een digital ingang/uitgang op of zo
//totaal offtopic//
CS-AlCoHoLiC: Had jij nog die 50 ampere 24 volt voeding besteld? Zo ja weet jij de pin indeling? tiss nogal een vaag geval uit een telefooncentrale gehaald zit ook nog een digital ingang/uitgang op of zo
//totaal offtopic//
Voor mensen die twijfelen aan de aankoop van deze cooler; hij werkt hier perfect. Heb er 2 harde schijven aan hangen die onder de 30 graden blijven (was eerst 55 graden). De flow door de cooler is klein, maar paralel met het CPU blok is dat geen probleem
ik dacht dat loveno bestelde bij oc shopOp dinsdag 05 maart 2002 09:50 schreef Spice het volgende:
bij loveno.be
IK heb er inmiddels 4 hardeschijven in hangen, allemaal op de hd waterkoolers... ze zijn errug goed... en idd als het natuurlijk buiten niet te warm wordt, blijven ze zelfs net onder de 30 graden
Pagina: 1