Mijn post over een automatische melding bij offline server is gesloten omdat het een script request was? Dit is dus niet zo ik wil alleen weten of het kan en hoe ik dat moet aanpakken. Ik wordt gelijk naar een andere site gestuurd. Waar is het forum dan nog voor?
En die wil ik dus niet...Op zondag 03 maart 2002 19:53 schreef Gregole het volgende:
Volgens mij krijg je gratis zo'n mooie 404 melding.
Verwijderd
Je wilt dus dat wanneer personen naar een site surfen die niet up is (bv. de server ligt plat), dat er een melding verschijnt dat de site niet beschikbaar is. Als die melding door de server, die down is, moet worden weergegeven, wordt t inderdaad lastig.
Verwijderd
Het heeft totaal geen zin om hier de discussie voort te zetten. Wacht gewoon even totdat D2K hem weer open wil doen.
Ja maar dan via via een If And functie op een andere webspace ofzo? ik heb geen idee en dacht hier mischien wel...Op zondag 03 maart 2002 19:56 schreef Gregole het volgende:
Je wilt dus dat wanneer personen naar een site surfen die niet up is (bv. de server ligt plat), dat er een melding verschijnt dat de site niet beschikbaar is. Als die melding door de server, die down is, moet worden weergegeven, wordt t inderdaad lastig.
[search=php online check]
dus gaat wmb niet meer open
dus gaat wmb niet meer open
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Pagina: 1