Toon posts:

Zalmann ST300BPL Voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze voeding zou ontzettend stil zijn. Ik wilde mijn huidige voeding vervangen door deze, en de 60x60x25 fan op mijn cpu koeler vervangen door een 80x80x25, die dan veel langzamer (en stiller) kan draaien dan die 60 versie. De twee casefans zijn Papst: 8412NGML. Als ik deze fan ook op mijn koeler zet, wordt de kast dan veel stiller? De voeding alleen al overtreft alle andere fans in de kast; de voeding is nu de enige die ik hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Schop! :(

Kom op, er zijn zeker mensen met deze voeding?

Verwijderd

zet gewoon de fan in je voeding op 7 of 5 volt..klaar voor nix....

Verwijderd

Topicstarter
Daar had ik ook al aan gedacht. Maar hoe doe ik dat? Ik kan wel aardig wat met pc's en software, maar in solderen en knutselen ben ik niet erg goed...

Trouwens, heeft de voeding dan nog steeds genoeg koeling? De Zalmann schijnt een speciaal ontwerp te hebben, zodat hij kan draaien met een fan op +- 1000 RPM.

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 13:37 schreef FirePower het volgende:
Daar had ik ook al aan gedacht. Maar hoe doe ik dat? Ik kan wel aardig wat met pc's en software, maar in solderen en knutselen ben ik niet erg goed...

Trouwens, heeft de voeding dan nog steeds genoeg koeling? De Zalmann schijnt een speciaal ontwerp te hebben, zodat hij kan draaien met een fan op +- 1000 RPM.
search maar ff..hier zijn tig topics over...