Van Zeeland dan misschien ??
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
eh, nee 28.3 graden, das mn videokaartOp zondag 03 maart 2002 19:41 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
very nice. maaruh, staat daar nou 283 graden celsius op je lcd'tje?
Smash forehead on keyboard to continue
Ik denk eerder 28,3Op zondag 03 maart 2002 19:41 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
very nice. maaruh, staat daar nou 283 graden celsius op je lcd'tje?
Ik vind die best wel mooi (lees: die wil ik ook wel)
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
bij halfords, voor 10 piek ofzo (guldens) standaard 'car in/out temp sensor' ofzo (laat die nu net in een 3.5" plekje passen)Op zondag 03 maart 2002 19:49 schreef PASware het volgende:
waar hebbie dat temp sensor+lcd gekocht? en voor hoeveel
Ik vind die best wel mooi (lees: die wil ik ook wel)
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
jah, maar ik heb alleen een cd-rom hoorOp zondag 03 maart 2002 19:56 schreef Jantjevlaam het volgende:
Ziet er goed uit. Zijn je cd-rom/dvd drives hidden???
No Laptop inside, vond ik orgineler dan dat duron casebadgeje wat er eerst op zatWat voor sticker is dat?
Hele mooi mod..
die dingen kosten zeker een euro per stuk, maar de verzend kosten zijn zeker 10 euro ofzow.
Verwijderd
Misschien nog een dualcolored led fanbusje maken?
ja idd, maar dat zou dan ook niet het enige zijn wat ik bestel. (of ik ga nog eens bij de lokale elektonicaboer langs)Op zondag 03 maart 2002 20:01 schreef maartenb het volgende:
ehm? fingergaudrs bestellen? alles goed?
die dingen kosten zeker een euro per stuk, maar de verzend kosten zijn zeker 10 euro ofzow.
Dat gevalletje boven je Floppy moet ik ook maar eens kopen..ziet er wel lachuh uit
de verf is nog best wel krasbestendig, alleen zie je al het stof erop.
Verwijderd
probeer eens wat meer posten te lezen dan alleen de eersteOp zondag 03 maart 2002 21:06 schreef Ceyene het volgende:
heb je dat lcdtje zelf in zo'n baycover gemaakt of kun je die zo kopen?!Zo ja, waar?!
Verwijderd
Op zondag 03 maart 2002 21:06 schreef Ceyene het volgende:
heb je dat lcdtje zelf in zo'n baycover gemaakt of kun je die zo kopen?!Zo ja, waar?!
hij heeft hem bij halfords voor 10 GULDEN gekocht..
ach ja.. lezen blijft moeilijk voor sommige mense
* AngelDust rent
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
En het gaat alleen maar meer geluid maken.Op zondag 03 maart 2002 20:01 schreef maartenb het volgende:
ehm? fingergaudrs bestellen? alles goed?
Wel mooie mod trouwens
Verwijderd