Ik ben erachter gekomen dat mijn Fastfame 9VAAV een beetje ziek is en niet goed wil werken met mijn P3 733. Ik ben op zoek gegaan naar een ander mobo maar ik kan er geen vinden die helemaal aan mijn eisen voldoet.. Dit is namelijk wat er allemaal op moet zitten/het moet kunnen :
• Socket 370 of slot 1
• Ondersteuning voor FCPGA Coppermine Pentium 3 733 met PCI op 33 Mhz
• 2 Isa sloten of onboard 50 pins scsi en 1 isa slot
• ATX
• 3 pci sloten (die volledig beschikbaar zijn, niet 2 pci sloten en 1 shared met isa)
• 1 AGP slot (1x, 2x of 4x maakt geen moer uit)
• Niet veel meer dan zo'n 120 Euro (nieuw met garantie, 2dehands is een ander verhaal)
• Graag Tualatin support, maar is niet echt noodzakelijk
Ik ben vraag/aanbod al doorgespit, maar daar kan ik niet echt vinden wat ik zoek (voor een 2dehands bord heb ik ook minder dan 120 Euro over). De pricewatch staat vol serienummers en het is haast ondoenelijk van al die nummertjes de specs na te zoeken.
Ebay en 2dehands.nl ben ik ook al geweest. Marktplaats.nl vind ik nogal onoverzichtelijk, daar kan ik nauwelijks m'n weg vinden
• Socket 370 of slot 1
• Ondersteuning voor FCPGA Coppermine Pentium 3 733 met PCI op 33 Mhz
• 2 Isa sloten of onboard 50 pins scsi en 1 isa slot
• ATX
• 3 pci sloten (die volledig beschikbaar zijn, niet 2 pci sloten en 1 shared met isa)
• 1 AGP slot (1x, 2x of 4x maakt geen moer uit)
• Niet veel meer dan zo'n 120 Euro (nieuw met garantie, 2dehands is een ander verhaal)
• Graag Tualatin support, maar is niet echt noodzakelijk
Ik ben vraag/aanbod al doorgespit, maar daar kan ik niet echt vinden wat ik zoek (voor een 2dehands bord heb ik ook minder dan 120 Euro over). De pricewatch staat vol serienummers en het is haast ondoenelijk van al die nummertjes de specs na te zoeken.
Ebay en 2dehands.nl ben ik ook al geweest. Marktplaats.nl vind ik nogal onoverzichtelijk, daar kan ik nauwelijks m'n weg vinden
Verstuurd vanaf mijn Computer®