bij http://wwww.adarson.com heb ik een periode banners laten draaien op mn website.
volgens de algemene voorwaarden betalen ze als je account meer dan 50 dollar bedraagt.. dit is bij mij al een hele tijd zo maar ik hoor nooit wat van adarson en ik heb nooit van iemand erover gehoord..
dus ik maak me een beetje zorgen of ik mn geld wel zal krijgen...
nu heb ik dus een mailtje gestuurd naar info@adarson.com erover maar dan krijg ik terug:
dus ik heb geen id hoe ik erachter kan komen of ik mn geld nog kan verwachten.. weten jullie op welke manier ik hier achter kan komen of hoe ik in contact kan komen met adarson.com?
volgens de algemene voorwaarden betalen ze als je account meer dan 50 dollar bedraagt.. dit is bij mij al een hele tijd zo maar ik hoor nooit wat van adarson en ik heb nooit van iemand erover gehoord..
dus ik maak me een beetje zorgen of ik mn geld wel zal krijgen...
nu heb ik dus een mailtje gestuurd naar info@adarson.com erover maar dan krijg ik terug:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| This the Postfix program at host dns1.easy4web.com. I'm sorry to have to inform you that the message returned below could not be delivered to one or more destinations. For further assistance, please send mail to <postmaster> If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the message returned below. The Postfix program <xxx@dns1.easy4web.com>: unknown user: "xxx" |
dus ik heb geen id hoe ik erachter kan komen of ik mn geld nog kan verwachten.. weten jullie op welke manier ik hier achter kan komen of hoe ik in contact kan komen met adarson.com?