er is nog geen skin op winamp.com van tweakers.. Is niet een idee om die te maken? Of is dat al vaker voorgesteld?
probeer het
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Lijkt me geen groepsproject, meer ieder voor zich. Anders moet iedereen 0,5 cm bij 0,5 cm maken. Maar ja, of ik naar Henk wil kijken als ik muziek luister...
Bovendien ben ik ook niet zo'n skinner, maar goed, als iedereen nou wat probeert, dan doe ik ook wel mee.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Tweake Ramp?
rampzalig
moet je even vragen of de naam van T.net gebruikt mag worden. Wel een mooie maken dan hè!
rampzalig
moet je even vragen of de naam van T.net gebruikt mag worden. Wel een mooie maken dan hè!
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
ik kan het niet mooi. maar ik ben vast toch niet de enige. Leek me juist wel leuk om met een groepje geintereseerde eraan te werken,
Ach, waar die allemaal al voor gebruikt is...Op zondag 03 maart 2002 19:36 schreef dawuss het volgende:
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
dat vind ik dus al een mindere, dat vind ik trouwens van al die "we pakken een leuk achtergrondje en gooien er wat knopjes overheen"-skins. Het gaat al fout als iemand z'n eq er niet tussen heeft zitten. Ik vind abstracte skins veel toffer eigenlijk
Verwijderd
ik wil wel meedoen dus, ik heb al eerder winamp skins gemaakt (niets hoogstaands, maar toch, heb wat ervaring)Op zondag 03 maart 2002 19:39 schreef illem het volgende:
ik kan het niet mooi. maar ik ben vast toch niet de enige. Leek me juist wel leuk om met een groepje geintereseerde eraan te werken,
ik wil wel meedoen iig
even een pic van iets dat ik gemaakt heb:

ik heb dus wel wat ervaring
Verwijderd
ehh om te zeggen dat winamp skinnen n beetjeOp zondag 03 maart 2002 19:42 schreef Type het volgende:
[..]
why da f*ck reageer je dan hier?!
Ok, dan stoppen we er maar mee.Op zondag 03 maart 2002 19:48 schreef Akira het volgende:
[..]
ehh om te zeggen dat winamp skinnen n beetjeis?
Verwijderd
dat hoeft niet, voegt niets toe aan dit topic, en is dus alleen een manier om techposts op te krikken oidOp zondag 03 maart 2002 19:48 schreef Akira het volgende:
[..]
ehh om te zeggen dat winamp skinnen n beetjeis?
niet nodig imho...
so bug off plz nofi en laat ons dan lekker
Verwijderd
yeez Type niet iedereen is zoals jij hoor, plz chill out will ya... (nofi)Op zondag 03 maart 2002 19:54 schreef Type het volgende:
[..]
dat hoeft niet, voegt niets toe aan dit topic, en is dus alleen een manier om techposts op te krikken oid
niet nodig imho...
so bug off plz nofi en laat ons dan lekkerdoen...
doe wat je niet laten kan..
er borrelde bij mij alleen n stukkie Mac-Extremisme op
Verwijderd
een UT skin van een poppetje met het hoofd van HenkOp zondag 03 maart 2002 19:59 schreef Blaise het volgende:
Ik wacht met smart op de tweaker skin voor Netscape 6, Kazaa, ICQ, UT en Quake.
icq bestaat toch ook al? iig trillian...
Zal em ff inline gooienBestaat al
[afbeelding]
ik vind hem heel simpel, en eerlijk gezegd niet mooi/praktisch.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
ok, mag ik dan vragen of jeOp zondag 03 maart 2002 20:01 schreef Akira het volgende:
[..]
yeez Type niet iedereen is zoals jij hoor, plz chill out will ya... (nofi)
doe wat je niet laten kan..
er borrelde bij mij alleen n stukkie Mac-Extremisme op
• niet meer wil reageren
• als je reageert, opbouwend wil reageren, en zinnig dus
thx
Verwijderd
Kijk dat zijn nou skins!Op zondag 03 maart 2002 19:59 schreef Blaise het volgende:
Ik wacht met smart op de tweaker skin voor Netscape 6, Kazaa, ICQ, UT en Quake.
Type, Akira, zullen we even lief blijven voor elkaar?
illem, lees even de FAQ en dan dat stukje over thema's.
Akira, doe es even rustig. Vanavond even geen suiker en kleurstoffen meer.
Akira, doe es even rustig. Vanavond even geen suiker en kleurstoffen meer.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()