ESS modem onder WIN2K?

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Ik heb windows 2000 geinstalleerd op mijn notebook maar nu wordt de modem niet meer herkend.
Ik heb de drivers wel geinstalleerd (gaf eerst aan een Simple PCI communication device). Maar na de install van de drivers kan ik geen modem meer vinden op de computer.
Iemand een idee hoe ik deze weer terug kan halen. de modem zit geintegreerd in mijn sony Vaio notebook en is een ESS.
mocht deze naar WOS of IT moeten, dump hem daar dan maar, maar het leek me hier het logischte

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Je kan hem dus nergens meer vinden in je device manager? Ook geen vraagtekens? Ook niet tussen netwerkcontrollers of poorten?
Ess modem... welke precies? Heb je echte win2k drivers geinstalleerd of nt4 ofzo?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Op zondag 03 maart 2002 20:18 schreef B.A. Baracus het volgende:
Je kan hem dus nergens meer vinden in je device manager? Ook geen vraagtekens? Ook niet tussen netwerkcontrollers of poorten?
Ess modem... welke precies? Heb je echte win2k drivers geinstalleerd of nt4 ofzo?
Ik vind hem dus niet meer in device manager, niet tussen de netwerkkaarten (daar staak enkel een realtekkie) en geen ? erin.
Ik heb gebruik gemaakt van WinME drivers en die werken wel voor het geluid maar niet voor de modem (en er is 1 driver voor deze twee dingen, modem en geluid zitten ineen).

• Cowboy Henk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05-2024

Cowboy Henk

RUSTIG!! Kalmte kan u redden!

Lijkt het me toch dat je niet de juiste drivers hebt geïnstalleerd, winME is nou niet echt win2K.......

'k zou zeggen: terug naar af en opnieuw je best doen

Blaat

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Op zondag 03 maart 2002 22:10 schreef Cowboy Henk het volgende:
Lijkt het me toch dat je niet de juiste drivers hebt geïnstalleerd, winME is nou niet echt win2K.......

'k zou zeggen: terug naar af en opnieuw je best doen
Maar het wazige is dat het geluid wel werkt, maar mijn modem is pleite.

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 22:01

BreeeZe

Devt

Heb je de WinMe audiodriver al een keer vervangen door de goeie w2k drivers?
Probeer anders de add en remove hardware wizard eens?

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Op zondag 03 maart 2002 23:09 schreef BreeeZe het volgende:
Heb je de WinMe audiodriver al een keer vervangen door de goeie w2k drivers?
Probeer anders de add en remove hardware wizard eens?
Zie een ander topic van hem, er zijn bij sony geen Win2K drivers te vinden voor die kaart, maar de WinME versie werkt per ongeluk/toevallig ook

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Op maandag 04 maart 2002 22:35 schreef Da Joker het volgende:

[..]

Zie een ander topic van hem, er zijn bij sony geen Win2K drivers te vinden voor die kaart, maar de WinME versie werkt per ongeluk/toevallig ook
In de veilige modus zie ik de modem ook niet, dat vind ik ook al wazig.
en die ME drivers, dat zal wel toeval zijn.

Ik moet binnenkort toch terug van 2000 naar ME, dus dan zie ik wel of de modem weer terugkomt.
Pagina: 1