Op maandag 04 maart 2002 11:44 schreef Frozen Peanut het volgende:
[..]
Ja OK! dat gaat weer wat te ver natuurlijk. Het mooiste is om het zelf in te bouwen . Heb het zelf ook al een keer gedaan hoor daarnievan maar was nie voor mezelf. Ik hou het bij waaiers en luchtkoelers
Nou...wat loop je dan te lu..uh zeuren. Waterkoeling heerst gewoon

. Als die mafkezen hier (en daar mag ik mezelf ook wel bij rekenen) het leuk vinden om hun vrije tijd en geld te steken in het waterkoelen van hun pc's...LAAT ze toch. Ik ken wel gekkere hobbies.
Het is al eerder gezegd..maar ik wil het ook nog ff zeggen

: deze Aldi-pomp is helemaal niet zo extreem als ie lijkt. De veelgebruikte eheim 1250 heeft precies dezelfde specs...alleen dan een opvoerhoogte van 2 meter.
Ik heb em zelf ook, prima pomp. 1 ding: hij maakt niet veel herrie. Echter: hij VIBREERT als de ziekte! Zelfs in dikke rubbers gemonteerd krijgt ie de hele kast aan het trillen ---> alsnog herrie.
Ik ben over het algemeen een groot voorstander van 'hoe meer/groter/sneller/vetter/bruter, hoe beter'....maar ik wil de topicstarter wel waarschuwen voor wat ie in huis haalt. Het verschil in temps met een pompje van 600 l/u of zelfs minder is marginaal, de geluids/trillingsproductie is echter WEL merkbaar.
eheim 1250 kopen, iemand?
I reject your reality, and substitute my own.