www.triathlete.nl
marktplaats
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
ik heb hem bij een electronicazaak in deventer vandaan.. is een velleman 230V 85W 8000-25000 rpm
zie www.velleman.be
ding werkt perfect incl 40 accesoires
koste mij €46 vin ik goedkoop zat..
zie www.velleman.be
ding werkt perfect incl 40 accesoires
koste mij €46 vin ik goedkoop zat..
dat is idd goedkoop. bij kijkshop ligt ie voor €68,09 met 15 acc.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Geloof of het of niet, maar ik heb mijn vervangende Dremel (heb de vorige doorgebrand bij het modden
) gekocht bij de Hema... Zaten tevens veertig acc bij PLUS de flex shaft en een ophangsysteem voor de Dremel... Sweetnes!
Betaalde er honderd gulden voor...
Betaalde er honderd gulden voor...
Liege, liege, liegebeest!
Gister heb ik heb bij V&D zien liggen, in die low-budget ruimtes 
Ik heb niet op de prijs gelet
Ik heb niet op de prijs gelet
Ik heb vandeweek de Ferm gekocht in de Kijkshop.
55 Euro, en het ding werkt echt perfect!
Ga bij jezelf na of je het ding elke dag gaat gebruiken, of eens in de zoveel tijd.
55 Euro, en het ding werkt echt perfect!
Ga bij jezelf na of je het ding elke dag gaat gebruiken, of eens in de zoveel tijd.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Ik gebruik zelf een Kinzo van de Gamma. Die koste me verleden jaar fl 59,-. Werkt uit de kunst. Mijn Pa heeft een Ferm, die is traploos regelbaar en mijn Kinzo niet (4 standen). Toch werk ik lekkerder met mijn Kinzo-tje. Voor het hele fijne werk pak ik liever mijn oude trouwe Tandy 12V.
Ik heb bij Kijkshop een Ferm met verlengkabel en berg acc voor EUR 49,85. Ding doet et perfect, verlengstuk is heel handig voor blowholes te maken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Op zondag 03 maart 2002 18:47 schreef Wimo. het volgende:
En het nivo niveau daalt met de dag...
Verwijderd
Als je hem eenmaal hebt weet je hoe handig ie is. Ik gebruik hem nu niet alleen voor modden maar ok voor me brommer, sloten slopen, in huis eigenlijk voor heel veel dingen. Dus je moet het zelf weten of je gaat voor qualiteit op langere of kortere duur.
Mijne staat mooierOp maandag 04 maart 2002 17:33 schreef Crazy_Casemod het volgende:
[..]
hema, 45 euro, met accessoires en flexibele as. DE originele was bij wehkamp in de aanbieding afgelopen weekend btw
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Ga naar boven, druk op Search, typ daar in "dremel" en je vind mijn topic van afgelopen weekend.
[topic=426905]
Deze heb ik dus besteld bij Wehkamp en heb ik als alles goed is vandaag binnen gekregen, ik zit nu nog op school.
[topic=426905]
Deze heb ik dus besteld bij Wehkamp en heb ik als alles goed is vandaag binnen gekregen, ik zit nu nog op school.
Pagina: 1