Toon posts:

Asus A7M266-D raar software probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vrijdag heb ik een a7m266-d met 2x XP1900+ en 512MB dimm :)

Als ik mijn pctje opstart en meteen quake3 start, draai in op een constandte 125 fps (is in config beperkt ).

Start ik echter eerst een ander programma (bv mIRC) en daarna quake3, begint m'n fps we fluctueren tussen 30 en 125. Best on speelbaar :(

Het lijkt me ergens een software/driver probleem, maar ik heb geen idee in welke richting ik het moet zoeken.

Iemand een idee?

(weet ook niet of dit topic hier hoort, maar hier heb ik de meeste kans op een dual gebruikert >:) )

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Loopt die MyICQ dan op de achtergrond door dan is dat best wel logisch of sluit je die voordat je Q3A speeld ook weer af.

Windows works in mysterious ways??

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Topicstarter
Nou..het rare is dat quake nog steeds brak draait als ik alles weer netjes afsluit en dus alleen quake opstart :?

En ik heb dat dual ding toch ook wel een beetje gekocht om bruut te kunnen multitasken *D

edit:

Net even aan het prutsen geweest.
Het probleempje zit bij m'n }:O
Als die draait, loopt q3 klote, terwijl ze allebij op 50% draaien in de taskmanager en de }:O op een lage prioriteit staat.

Is W2K-server dan zo klote met multitasken? :?