Dit komt van de site 2fastcpu.com, maar is dat niet een beetje teveel van het goeie? Nu staan die dingetjes naast de core toch in contact?

Teveel is niet goed nee... als ik jou was zou ik proberen het zo goed mogelijk schoon te maken (vooral rond de core). Dan een beetje nieuwe prut erop (niet teveel dusOp zondag 03 maart 2002 17:41 schreef westcoastleader het volgende:
[afbeelding]
Dit komt van de site 2fastcpu.com, maar is dat niet een beetje teveel van het goeie? Nu staan die dingetjes naast de core toch in contact?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Dude.. wat een achterlijke ondertitel heb jeOp zondag 03 maart 2002 18:11 schreef Cooliez het volgende:
had eerst ook zoveel, maar hij rookte toch echt niet
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Eindelijk een keer waterkoeling die in zowat elke kast past.Op zondag 03 maart 2002 18:07 schreef westcoastleader het volgende:
heheNee dat stond er nie, http://www.2fastcpu.com/z4waterkit/page1.html
das een review, waar ik da plaatje vandaan heb.
Is leuk om te lezen het gaat om dat geweldige product waar ik een buyit2gether voor heb opgezet
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Gewone pasta niet, maar AS welOp zondag 03 maart 2002 18:10 schreef sebastius het volgende:
O Kut, geleid dat spul electriciteit? Ik heb de multimeter erop gehad en er gebeurde niks! Nou moet ik m'n 233 gaan schoonmaken! (gelukkig las ik dit op tijd)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq