Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

IP checker en MSN irritatie

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een aantal irritante gasten hebben op één of andere manier mijn vriendin's paswoord van MSN kunnen jatten, nu zijn ze continue bezig met het versturen van , volgens mij een progje die je .NET paswoord gegevens ergens heen stuurt. Omdat ze helaas niet op e-mail reageerden, had ik dus ook hun IP vandaan willen jatten, wil ik het nu via een site proberen. Het volgende idee heb ik. Ik stuur haar een enthouasiast mailtje met een URL, op die URL wil ik dan een IP checker zetten, mag PHP en MySQL zijn, maar ook ASP en Access. het is dus belangrijk dat hij de bezoeker zijn IP wegschrijft naar de database of naar een tekst bestandje ofzo..... Zodoende kan ik dan hun provider inlichten en zijn ze de lul. MAar nu zoek ik dus zo'n IP check scriptje.... Ik heb er al zat die je IP laten zien op beeld, maar daar heb ik niets aan..... Want hij moet dus ergens opgeslagen worden...... Ik heb ooit zelf wel eens zo'n ding gekregen, dus ze bestaan, ik kan ze alleen niet vinden, wie helpt, en helpt daarmee gelijk een stelletje irritante MSN gasten....

ze sturen dus elke keer een programmaatje onder de naam filmpie.exe maar heb het idee dat hij onder elke naam kan verschijnen....
Dit zijn de gegevens wat ik via Resource Hacker eruit heb kunnen vissen....

VALUE "Comments", "Created By Evil Karma"
VALUE "CompanyName", "Anti-Msn"
VALUE "FileDescription", "Hotmail Hacker GOLD.exe"
VALUE "LegalCopyright", "legal, ya right"
VALUE "ProductName", "Hotmail Hacker GOLD.exe"
VALUE "FileVersion", "4.06"
VALUE "ProductVersion", "4.06"
VALUE "InternalName", "Hotmail Hacker GOLD"
VALUE "OriginalFilename", "Hotmail Hacker GOLD.exe"

Ik hoop echt dat jullie willen helpen, want begin er een beetje ziek van te worden, en met mij nog de andere 93 leden in haar MSN lijst......

greetzz Rob

Owja, misschien valt dit hierzo onder warez, ik weet het niet, mail dan a.u.b. reactie's maar naar robdieffenbach@hotmail.com, zoals je wel begrijpt mag je me ook best in MSN toevoegen, die staat toch eeuwig aan, zolang ik maar achter de oplossing kom, of wie weet weet iemand anders een manier om hun IP te achterhalen... Ik weet dat het via ICQ kan, is er ook zo'n manier voor MSN????

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Niet echt de juiste plek volgens mij :?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Lees eens een paar FAQ's, zou ik zeggen :P

- Verkeerde forum
- Begroeting
- Search niet gebruikt
- Scriptrequest

:)

Professioneel Hyves-weigeraar

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Wat hebben de adjes hiermee te maken :?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

wat doet dit in LA?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
greetzz Rob
[topic=309815/1/25]
Owja, misschien valt dit hierzo onder warez, ik weet het niet, mail dan a.u.b. reactie's maar naar robdieffenbach@hotmail.com
Replyen kan ook gewoon, dat is het voordeel van zo'n forum. :)

En ja, hij staat hier natuurlijk niet goed. :D

/edit: ach, het is ook je eerste post @ GoT. :)
Welkom, en vergeet niet om de FAQ te lezen. ;)

🌞🍃

Verwijderd

Welkom :)

Kan iemand ff dit topic uit LA slingeren ;)

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
edit :o :P

• SWINX
  • Laatst online: 23-07 18:19
Op zondag 03 maart 2002 17:36 schreef X101X het volgende:

[..]
Welkom op GoT.
Op de index-pagina van GoT kun je precies (nouja ongeveer ;)) vinden waar je je topic kwijt moet. Dit had dus in [forum=14] gemoeten...

Antwoord op je vraag: Check PHP eens, daarmee kun je gewoon perfect IP's opvragen en via mysql-queries kun je die wel in een database zetten.
PHP:
1
<?$ip = $REMOTE_ADDR;if ($HTTP_X_FORWARDED_FOR) { $ip = $HTTP_X_FORWARDED_FOR; }mysql_query("INSERT INTO ip SET ip='$ip'");?>

of laat het mailen:
PHP:
1
<?$ip = $REMOTE_ADDR;if ($HTTP_X_FORWARDED_FOR) { $ip = $HTTP_X_FORWARDED_FOR; }mail("jou@adres.nl","Iemand bezocht de site","Iemand met IP-adres $ip heeft de site bezocht","From: wwwrun@127.0.0.1"):?>

maar het is natuurlijk GEEN garantie dat dit ook je "dader" is die die site bezoekt...
Op zondag 03 maart 2002 17:53 schreef Tuxus het volgende:
Welkom :)

Kan iemand ff dit topic uit LA slingeren ;)
Als een topic ergens anders heen moet, dan meld je dat in [forum=26], ik mag toch hopen dat je dat na ruim 900 posts toch wel weet ;)

ik zal wel ff een move aanvragen

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Verwijderd

Kvind het wel iets hebben een code topic in LA :D

• SWINX
  • Laatst online: 23-07 18:19
Op zondag 03 maart 2002 17:38 schreef Wouter Tinus het volgende:

- Scriptrequest
wrong :+
hij vraagt je alleen om mee te helpen zoeken :)
Op zondag 03 maart 2002 19:22 schreef WaarAnders het volgende:
edit :o :P
Hmmm... snel de D2k|zondag quote weer weggewerkt he...
Helaas D2k hier sta je weer >:) :Y)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik niet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.