Een aantal irritante gasten hebben op één of andere manier mijn vriendin's paswoord van MSN kunnen jatten, nu zijn ze continue bezig met het versturen van , volgens mij een progje die je .NET paswoord gegevens ergens heen stuurt. Omdat ze helaas niet op e-mail reageerden, had ik dus ook hun IP vandaan willen jatten, wil ik het nu via een site proberen. Het volgende idee heb ik. Ik stuur haar een enthouasiast mailtje met een URL, op die URL wil ik dan een IP checker zetten, mag PHP en MySQL zijn, maar ook ASP en Access. het is dus belangrijk dat hij de bezoeker zijn IP wegschrijft naar de database of naar een tekst bestandje ofzo..... Zodoende kan ik dan hun provider inlichten en zijn ze de lul. MAar nu zoek ik dus zo'n IP check scriptje.... Ik heb er al zat die je IP laten zien op beeld, maar daar heb ik niets aan..... Want hij moet dus ergens opgeslagen worden...... Ik heb ooit zelf wel eens zo'n ding gekregen, dus ze bestaan, ik kan ze alleen niet vinden, wie helpt, en helpt daarmee gelijk een stelletje irritante MSN gasten....
ze sturen dus elke keer een programmaatje onder de naam filmpie.exe maar heb het idee dat hij onder elke naam kan verschijnen....
Dit zijn de gegevens wat ik via Resource Hacker eruit heb kunnen vissen....
VALUE "Comments", "Created By Evil Karma"
VALUE "CompanyName", "Anti-Msn"
VALUE "FileDescription", "Hotmail Hacker GOLD.exe"
VALUE "LegalCopyright", "legal, ya right"
VALUE "ProductName", "Hotmail Hacker GOLD.exe"
VALUE "FileVersion", "4.06"
VALUE "ProductVersion", "4.06"
VALUE "InternalName", "Hotmail Hacker GOLD"
VALUE "OriginalFilename", "Hotmail Hacker GOLD.exe"
Ik hoop echt dat jullie willen helpen, want begin er een beetje ziek van te worden, en met mij nog de andere 93 leden in haar MSN lijst......
greetzz Rob
Owja, misschien valt dit hierzo onder warez, ik weet het niet, mail dan a.u.b. reactie's maar naar robdieffenbach@hotmail.com, zoals je wel begrijpt mag je me ook best in MSN toevoegen, die staat toch eeuwig aan, zolang ik maar achter de oplossing kom, of wie weet weet iemand anders een manier om hun IP te achterhalen... Ik weet dat het via ICQ kan, is er ook zo'n manier voor MSN????
ze sturen dus elke keer een programmaatje onder de naam filmpie.exe maar heb het idee dat hij onder elke naam kan verschijnen....
Dit zijn de gegevens wat ik via Resource Hacker eruit heb kunnen vissen....
VALUE "Comments", "Created By Evil Karma"
VALUE "CompanyName", "Anti-Msn"
VALUE "FileDescription", "Hotmail Hacker GOLD.exe"
VALUE "LegalCopyright", "legal, ya right"
VALUE "ProductName", "Hotmail Hacker GOLD.exe"
VALUE "FileVersion", "4.06"
VALUE "ProductVersion", "4.06"
VALUE "InternalName", "Hotmail Hacker GOLD"
VALUE "OriginalFilename", "Hotmail Hacker GOLD.exe"
Ik hoop echt dat jullie willen helpen, want begin er een beetje ziek van te worden, en met mij nog de andere 93 leden in haar MSN lijst......
greetzz Rob
Owja, misschien valt dit hierzo onder warez, ik weet het niet, mail dan a.u.b. reactie's maar naar robdieffenbach@hotmail.com, zoals je wel begrijpt mag je me ook best in MSN toevoegen, die staat toch eeuwig aan, zolang ik maar achter de oplossing kom, of wie weet weet iemand anders een manier om hun IP te achterhalen... Ik weet dat het via ICQ kan, is er ook zo'n manier voor MSN????