Ik heb een heel gek probleem met mijn chello verbinding. Mijn internet wordt gedeeld door een servertje op win2000. Als ik dan aan het downloaden ben wordt die verbinding regelmatig verbroken maar ik dan wel gewoon blijven internetten met een andere verbinding. Dus als ik bv met 2 downloads bezig ben stop de ene ermee en gaat na 20 sec weer verder terwijl de andere dan niet stopt maar later pas weer stopt.
Het kan niet aan mijn servertje liggen want ik heb ook al een andere geprobeerd met win95 en wingate en daar is het verhaal hetzelfde.
Als ik rechtstreeks op de server internet dan valt de verbinding ook weg. Natuurlijk heb ik chello ook gebeld (niet verteld dat ik een server heb natuurlijk) maar die zeggen dat het een software probleem is. Die vent van chello had er nog nooit eerder overgehoord
Maar dat kan het dus niet zijn want ik heb twee verschillende pc's gebruikt.
Wie heeft de oplossing want ik wordt hier echt gek van.
Het kan niet aan mijn servertje liggen want ik heb ook al een andere geprobeerd met win95 en wingate en daar is het verhaal hetzelfde.
Als ik rechtstreeks op de server internet dan valt de verbinding ook weg. Natuurlijk heb ik chello ook gebeld (niet verteld dat ik een server heb natuurlijk) maar die zeggen dat het een software probleem is. Die vent van chello had er nog nooit eerder overgehoord
Wie heeft de oplossing want ik wordt hier echt gek van.