Het delen van een LPT poort over netwerk?

Pagina: 1
Acties:

• Rubke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 21:47
Is het mogelijk zoals onder linux dat je onder windows echt een LPT poort kunt delen over netwerk. Zodat je andere pc's de LPT poort van je andere pc kunnen benaderen maar dat ze deze zien als hun eigen poort. Soort virtuele Poort!!!?!?

Ik weet het ja, ik bedoel niet printers delen of zo.. Echt de hardwarematige LPT poort aankoppelen over netwerk!!

Welke software??

:)

• Rubke
Niemand

:9~

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zover ik weet is dit onder Windows niet mogelijk, je kunt wel apparaten delen die je eraan hangt, maar niet de poort zelf...

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Wat moet hier het nut van worden eigenlijk?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Op zondag 03 maart 2002 17:20 schreef Rubke het volgende:
Is het mogelijk zoals onder linux dat je onder windows echt een LPT poort kunt delen over netwerk. Zodat je andere pc's de LPT poort van je andere pc kunnen benaderen maar dat ze deze zien als hun eigen poort. Soort virtuele Poort!!!?!?

Ik weet het ja, ik bedoel niet printers delen of zo.. Echt de hardwarematige LPT poort aankoppelen over netwerk!!

Welke software??

:)
Je kan een jetdirect printserver gebruiken. Dan kan iedere computer via het netwerk de printerpoort benaderen. je moet alleen misschien wat drivers schrijven

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Rubke
Weet niemand een stukje software voor deze toepassing, ik weet dat het in linux wel kan! Maar heb het nodig voor onder windows!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Op maandag 04 maart 2002 16:31 schreef Rubke het volgende:
Weet niemand een stukje software voor deze toepassing, ik weet dat het in linux wel kan! Maar heb het nodig voor onder windows!
waar heb je zoiets dan voor nodig?????

• Rubke
Voor een scanner op het netwerk te delen!?!?

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 09:43

LauPro

Prof Mierenneuke®

(jarig!)
HP heeft er software voor om dat te doen geloof ik, alleen het nut is niet echt zo handig hor, ga jij maar is ff 10 pagina's scannen... Je loopt meer dan dat de scanner scant...

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

VNC !!!
Pagina: 1