"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Deze mag naar TFF of SU, de Molice kan hier (nog) weinig mee 
[edit]
heej /16 wh*re, get a life, geef een ander ook eens de kans om te reageren
botoo: -1 dubbelpost
[edit]
heej /16 wh*re, get a life, geef een ander ook eens de kans om te reageren
botoo: -1 dubbelpost
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Hij is al gead-min-breaked en ge-trolled. Mooi voor in de la onder de alleronderste archieven.!
't ding is al aangepast, toch?
(niet naar SU trouwens...)
(niet naar SU trouwens...)
Never stop seeking what seems unobtainable...
Guess who trolled himOp zondag 03 maart 2002 17:19 schreef KexDaFlex het volgende:
Hij is al gead-min-breaked en ge-trolled. Mooi voor in de la onder de alleronderste archieven.!
Virussen? Scan ze hier!
Ehhm, jijOp zondag 03 maart 2002 17:51 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Guess who trolled him
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
* KeX heeft zo'n vermoeden.Op zondag 03 maart 2002 17:51 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Guess who trolled him
* Netman768 zat als gewoonlijk weer op het verkeerde moment achter zen Visual Basic.
Jeugd van tegenwoordig, steeds maar bezig met viri makenOp zondag 03 maart 2002 19:12 schreef Netman867 het volgende:
* Robin zat als gewoonlijk weer op het verkeerde moment achter zen Visual Basic.

Euhm als ik het goed zie heb ie em zelf ook alweer aangepastOp zondag 03 maart 2002 17:20 schreef Thor-korenwolf het volgende:
't ding is al aangepast, toch?
[knip]

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Verwijderd
Al die mirrors hoeven wat mij betreft ook niet zo omhoog gemod te worden. In de posting is toch duidelijk een linkje naar mirrors opgenomen, dus de meeste zijn zelfs overbodig.
Iemand die zelf een mirror opzet vind ik wel behulpzaam, maar voor het doorgeven van een voor de hand liggende mirror gaat mijn modzak ook niet open.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dat ligt eraan of de download langzaam gaat en iemand anders heeft em zelf geupload heeft en niet via de site een andere mirror verkregen.Op zondag 03 maart 2002 20:19 schreef RobinVR het volgende:
Al die mirrors hoeven wat mij betreft ook niet zo omhoog gemod te worden. In de posting is toch duidelijk een linkje naar mirrors opgenomen, dus de meeste zijn zelfs overbodig.
Zo ja, dan wordt diegene door mij beloond, zo nee, dan mod ik em naar de +1
Is de download vlug en iemand anders heeft em zelf geupload heeft en niet via de site een mirror heeft verkregen.
Zo ja, dan mod ik em naar de +2 en anders naar de +1
botoo: dat zeg ik
Als je niet snel je kop houdt infecteer ik je met men nieuwe chatprogramma!Jeugd van tegenwoordig, steeds maar bezig met viri maken
Dikke kans dat je computer er onbedoeld toch aan onderdoor gaat, 't proggie is zo buggy als de pest, overnieuw dus maar...
LOLOp zondag 03 maart 2002 echode Robin Vreuls:
botoo: dat zeg ik
eindelijk win ik de typrace eens
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Op maandag 04 maart 2002 12:59 schreef Netman867 het volgende:
Als je niet snel je kop houdt infecteer ik je met men nieuwe chatprogramma!
Op maandag 04 maart 2002 14:25 schreef botoo het volgende:
[..]
LOL
* TOOOOOOEEEEET *Op maandag 04 maart 2002 14:25 schreef botoo het volgende:
[..]
LOL
Valse start!
Op maandag 04 maart 2002 15:39 schreef Netman867 het volgende:
* TOOOOOOEEEEET *
Valse start!

Konden de oudjes het weer niet gewoon _goed_ doen?Moet die jeugd het weer verpesten
Pagina: 1