...::: You`re just jealous `cause the little voices are talking to me :::...
Verwijderd
Ik weet wel een mooie: De Search 
Er zijn hier genoeg topics over, maar om toch mijn persoonlijke keus te geven: gf2ti of 3 ti200
Er zijn hier genoeg topics over, maar om toch mijn persoonlijke keus te geven: gf2ti of 3 ti200
je bedoeld deze Shaggy ?
Leadtek WinFast A170 GeForce4
179,00
is dat wat dat leadtek ???
179,00
Verwijderd
ja die...Op zondag 03 maart 2002 17:10 schreef le4nder het volgende:
je bedoeld deze Shaggy ?
179,00
Leadtek behoord tot een van de betere merken als het om videokaarten gaat..en ik denk dat die 4mx precies goed is voor jouw systeem.
Ik zou niet voor de GF4MX 440 gaan. Je koopt nu een kaart om ook aan het eind van het jaar nog een beetje spellen te kunnen spelen.
Wat dat betreft is de Radeon8500LE van Hercules een VEEL betere koop die ook nog genoeg features ondersteund voor toekomstige spellen. Met jou CPU haal je dan wel ongeveer 5000 punten. Kost ook maar 215 euro en presteerd beter dan de 440MX op alle gebieden.
http://www.tweakers.net/pricewatch/25647
He le4nder, ff voor duidelijkheid. Wat is je huidige videokaart?
Wat dat betreft is de Radeon8500LE van Hercules een VEEL betere koop die ook nog genoeg features ondersteund voor toekomstige spellen. Met jou CPU haal je dan wel ongeveer 5000 punten. Kost ook maar 215 euro en presteerd beter dan de 440MX op alle gebieden.
He le4nder, ff voor duidelijkheid. Wat is je huidige videokaart?
Verwijderd
Als dit zijn budget is dan is die Radeon 8500 natuurlijk beter....Op zondag 03 maart 2002 17:14 schreef Yokozuna het volgende:
Ik zou niet voor de GF4MX 440 gaan. Je koopt nu een kaart om ook aan het eind van het jaar nog een beetje spellen te kunnen spelen.
Wat dat betreft is de Radeon8500LE van Hercules een VEEL betere koop die ook nog genoeg features ondersteund voor toekomstige spellen. Kost ook maar 215 euro en presteerd beter dan de 440MX op alle gebieden.
Mar toch is die 4Mx een stuk goedkoper en als zijn budget niet hoger gaat dan deze prijs ongeveer is de 4Mx de beste keus.
Wat is precies je budget dan??
Inderdaad. Ik kan echt niet tegen "niet te duur". Iedereen verstaat er wat anders onder. Persoonlijk vind ik een kaart onder de F500,- niet TE duur.
Dus besef dat je voor 50 euro meer een stuk snellere kaart hebt. Maarja, budget is budget. Je hebt niet meer dan je hebt, en nou mag jij vertellen hoeveel
En wat voor videokaart je nu hebt (GF2MX?).
Dus besef dat je voor 50 euro meer een stuk snellere kaart hebt. Maarja, budget is budget. Je hebt niet meer dan je hebt, en nou mag jij vertellen hoeveel
momenteel zit er een V550 in...
budget = +/- 200 Euro
budget = +/- 200 Euro
Verwijderd
De kaart die Yokozuna aanbeveeld dus....Op zondag 03 maart 2002 17:20 schreef le4nder het volgende:
momenteel zit er een V550 in...
budget = +/- 200 Euro
Dan zou ik gewoon wachten tot de Radeon8500LE iets goedkoper is. Zo hoef je een stuk langere tijd je videokaart niet meer te upgraden.
oke, Thnx
Mzzls
Mzzls
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()