[cm] Mijn modding adventures.

Pagina: 1
Acties:

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01
Eindelijk is mijn site af, nou ja, moeten nog een paar dingen aan gebeuren. Hierop zijn al mijn mods te zien.
http://members.home.nl/markhuizing/index.htm
Feedback is welkom!

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

NICE!
lol dat alles bij je verkeerd gaat :D :D :D :D :D
ennuh welke kleur heb je voor die ene blauwe case gebruikt?

Verwijderd

COOL en idd nais PSP logo? :P

• NitroX infinity
Op zondag 03 maart 2002 16:55 schreef MasterOverdrive het volgende:
COOL en idd nais PSP logo? :P
yep, PSP 7.04 10e verjaardag jubileum editie. :)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• lama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 13:13
min eerste echte mislukkign, ik mijn cheapass safeqay multimedia keyboard uitelkaar en gespoten, heel netjes gelukt, alles weer inelkaar pielken(uiteraard miste ik een rubbertje van een toets, dus heb de turbo toets opgegeven(die drie hebben toch geen nut), en toen ik hem aansloot kwam ik erachter waarom ze zo geodkoop zijn, die prachtige verbinding met zon rubbertje met geleiding in midden, moet EXACT goed komen anders werkt je kb nioet goed, ik heb dus 4 dagen zonder hofdletter en 1 shift en 1 alttoets moeten werken, want ik kreeg met geen mogeliojkheid die toetsen weer werkend, de lnkse shift deed het wel, maar kon geen hoofdletter meer maken :(

mijn 2e mislukking is mijn kast, heb zo'n kap uit een stuk, heb hem openklapbaar gemaakt, nog f gasveertje eraan en ik heb kofferbak effect, ik dus boel mooi zwart spuiten en op de scheiding waar ik de scharnieren heb zitten heb ik vezeltape, die vouwt dus als de kast openklapt, en de verf is droog en scheurde zodra ik kast open deed :(, ik ben nog steed sop zoek naar een soort flexibele verf, of erg scheurvaste tape die zwart en rekbaar is, die tape die ik heb is alleen grijs te krijgen ;(

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 17:40 schreef lama het volgende:
min eerste echte mislukkign, ik mijn cheapass safeqay multimedia keyboard uitelkaar en gespoten, heel netjes gelukt, alles weer inelkaar pielken(uiteraard miste ik een rubbertje van een toets, dus heb de turbo toets opgegeven(die drie hebben toch geen nut), en toen ik hem aansloot kwam ik erachter waarom ze zo geodkoop zijn, die prachtige verbinding met zon rubbertje met geleiding in midden, moet EXACT goed komen anders werkt je kb nioet goed, ik heb dus 4 dagen zonder hofdletter en 1 shift en 1 alttoets moeten werken, want ik kreeg met geen mogeliojkheid die toetsen weer werkend, de lnkse shift deed het wel, maar kon geen hoofdletter meer maken :(

mijn 2e mislukking is mijn kast, heb zo'n kap uit een stuk, heb hem openklapbaar gemaakt, nog f gasveertje eraan en ik heb kofferbak effect, ik dus boel mooi zwart spuiten en op de scheiding waar ik de scharnieren heb zitten heb ik vezeltape, die vouwt dus als de kast openklapt, en de verf is droog en scheurde zodra ik kast open deed :(, ik ben nog steed sop zoek naar een soort flexibele verf, of erg scheurvaste tape die zwart en rekbaar is, die tape die ik heb is alleen grijs te krijgen ;(
2cm breed zwart isolatie tape!

Verwijderd

Weer dat ledje oranje! Gek wordt ik ervan.
HALLO OLYMPUS C-100!!! DAT LEDJE IS GROEN!!!
:D

Verwijderd

ik vind het eerlijk gezegd wel heel erg zielig voor jou
alles gaat mis |:(
volgende keer beter

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 12:22
kewl gedaan !

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

wel mooi kleurtje?
is primer echt zo belangrijk? ik heb me kast pas 2 dagen en nu is me geld op. (bij beurs volgende week nog meer op) dus ik moet ff sparen voor verf EN primer. schijnt echt nodig te zijn en dat zag ik op casemod nie :P

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• NitroX infinity
Op zondag 03 maart 2002 19:06 schreef Oxigun het volgende:
wel mooi kleurtje?
is primer echt zo belangrijk? ik heb me kast pas 2 dagen en nu is me geld op. (bij beurs volgende week nog meer op) dus ik moet ff sparen voor verf EN primer. schijnt echt nodig te zijn en dat zag ik op casemod nie :P
Ik heb totaal geen primer gebruikt. Niet voor m'n kast. Niet voor m'n speaker. Niet voor m'n keyboard.

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Nee suffie, maar dan had je ook niet hoeven schuren.....
Whahahahaaaaaaaaa

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Verwijderd

Jammer dat je spuitwerk mislukt was :(
Maar wel logisch, want je moet alles GOED afplakken! en niet zomaar een papiertje erover leggen want daar gaat de nevel zo onderdoor (maar dat had je al gemerkt >:) )

tip: bij de modelbouw handel hebben ze vast wel speciaal afplak'papier'. Dit zijn 3 velletjes A4 (tenminste, bij mij) van 2 lagen. 1 laag die plakt en de rustlaag, waar vierkantjes (5mm) opstaan. Erg handig!!

Verwijderd

hij is mooi, vooral die uitschiets, hoe krijg je hem eigenlijk zo mooi egaal????

zeker meerdere kleine laagjes??

• NitroX infinity
Op zondag 03 maart 2002 19:46 schreef -CHiLLeR- het volgende:
hij is mooi, vooral die uitschiets, hoe krijg je hem eigenlijk zo mooi egaal????

zeker meerdere kleine laagjes??
nee niet echt. gewoon spuiten, zorgen dat alles bedekt raakt en goed kijken. Als er lichtere plekken zijn meteen overheen spuiten.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Jammer dat alles fout ging... toch is het nog wel mooi geworden :)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ziet er leuk uit alleen het lijkt wel of de verf heel dik is?? en wat brokkerig...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:17
Ik vind het lelijk

• Cowboy Henk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05-2024

Cowboy Henk

RUSTIG!! Kalmte kan u redden!

Ik denk dat ik vooral je doorzettingsvermogen waardeer ;)

Het lijkt wel een reclame van de gamma met die 2 gasten 'ken niet zonder gamma'

Maaruh, wanneer ga je je behang modden >:)

Blaat

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02:51

Marc H

- - Is wakker - -

Best mooi geworden. :)
kwootje van de website:
Eindelijk dat raam erin! Maar de vorm kwam niet overeen met wat ik in gedachten had. De Dremel kwam dus weer tevoorschijn maar pas in een later stadium.
Wat je kan doen is eerst de case virtueel modden:

Neem er een paar (digitale)foto's (of download ze bij de maker van de case), trek een fotobewerkingsprogramma open, en ga digitaal lopen zagen.
Zo krijg je tenminste van tevoren een idee hoe het eruit gaat zien, zodat je later er niet even snel een ander window moet gaan modden omdat het verkeerd uitpakt.

Heb het zelf bij mijn mod uitvoerig lopen doen.

Bovenste is de photoshop variant, onder "The real hing":
Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/hheida/casemod/testecht.jpg

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• T. van Beek
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Mwah ik vind de dingen van ou niet super mooi.
Alleen het Toetsenbord roelt nog wel, alleen jammer dat je daarvoor een lichte blauw voor achterkant hebt genomen, maa r leuke site!

http://flickr.com/photos/itommy/

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 23:27
Leuk gedaan man. Jammer dat alles fout afloopt. Trouwens vet toetsenbord. :D
Pagina: 1