Elke keer als ik een bestand wil uitpakken met gunizp filername Krijg ik de melding not in gzip format. ALs ik het bestand open in de file editor van gnome dan kan die hem wel automatisch openen. Ik heb debian potato draaien
Hmm, bestand gedownload met mozilla? om een of andere reden heb ik namelijk precies hetzelfde gehad...
Dan probeer je een file uit te pakken die niet gzipped is.. Heb je die file toevallig met Netscape gedownload ? Die heeft er n.l. een handje van om die file te gunzippen. Dus dan moet je de file alleen nog maar met 'tar' bewerken..Op zondag 03 maart 2002 16:46 schreef TrailBlazer het volgende:
Elke keer als ik een bestand wil uitpakken met gunizp filername Krijg ik de melding not in gzip format. ALs ik het bestand open in de file editor van gnome dan kan die hem wel automatisch openen. Ik heb debian potato draaien
/edit Damn, zelfs Jotti is sneller vandaag
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
hmmz... das dan dus precies hetzelfde wat ik had in mozillaOp zondag 03 maart 2002 16:50 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Dan probeer je een file uit te pakken die niet gzipped is.. Heb je die file toevallig met Netscape gedownload ? Die heeft er n.l. een handje van om die file te gunzippen. Dus dan moet je de file alleen nog maar met 'tar' bewerken..
Yep dit was het thx gewoon meteen untarren dus (hoe zet je dit uit in mozilla)Op zondag 03 maart 2002 16:50 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Dan probeer je een file uit te pakken die niet gzipped is.. Heb je die file toevallig met Netscape gedownload ? Die heeft er n.l. een handje van om die file te gunzippen. Dus dan moet je de file alleen nog maar met 'tar' bewerken..
/edit Damn, zelfs Jotti is sneller vandaag
Dat gaat, zover ik het weet, niet.. Misschien dat het helpt als je met shift-<klik op link> download, maar pin me d'r niet op vastOp zondag 03 maart 2002 17:19 schreef TrailBlazer het volgende:
Yep dit was het thx gewoon meteen untarren dus (hoe zet je dit uit in mozilla)
rechtsklikken en dan save link as werkt iig wel... maar is dat hetzelfde?Op zondag 03 maart 2002 17:37 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Dat gaat, zover ik het weet, niet.. Misschien dat het helpt als je met shift-<klik op link> download, maar pin me d'r niet op vast
Exact hetzelfdeOp zondag 03 maart 2002 19:05 schreef BrZ het volgende:
rechtsklikken en dan save link as werkt iig wel... maar is dat hetzelfde?
Pagina: 1