Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
9 MB groot????????? beetje te groot lijkt me, zeker voor isdn-ersOp zondag 03 maart 2002 16:43 schreef paQ het volgende:
Ik wil een vrij geavanceerde calculator verwerken in een website.
In de calculator kun je hoogte en breedte invoeren, en de calculator "maakt" dan een tekeningetje met de afmetingen, het aantal elementen en de prijs van het geheel.
Is dit makkelijk te implementeren in een website door middel van een of ander active X iets?
Btw, het progje is 9 Mb groot.... (te veel zeker)
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
shiit zeg, heb je dat progje zelf geschreven?? 9mb vind ik nogal veel namelijk...Op zondag 03 maart 2002 16:43 schreef paQ het volgende:
Ik wil een vrij geavanceerde calculator verwerken in een website.
In de calculator kun je hoogte en breedte invoeren, en de calculator "maakt" dan een tekeningetje met de afmetingen, het aantal elementen en de prijs van het geheel.
Is dit makkelijk te implementeren in een website door middel van een of ander active X iets?
Btw, het progje is 9 Mb groot.... (te veel zeker)
nee.... ikke ??? programmeren??? 
nee joh...
9 Mb is inderdaad behoorlijk fors, maar dan is het ook best wel een intelligent progje....
nee joh...
9 Mb is inderdaad behoorlijk fors, maar dan is het ook best wel een intelligent progje....
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
*Gaap*
ComputerTotaal niets voor je?
Lees de FAQ, kijk naar de richtlijnen, en denk zelf na.
ComputerTotaal niets voor je?
Lees de FAQ, kijk naar de richtlijnen, en denk zelf na.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()