Toon posts:

Warriors: The Ultimate Fight

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik me afvraag, of er GoTters zijn die ooit van Warriors: The Ultimate Fight hebben gehoord?
Warriors is een online textbased RPG, en werkt turnbased.
Zelf speel ik al vanaf de eerste Warriors (Warriors 2 is nu bezig) en het doel is om zo snel mogelijk een van de Goden van Vallhall te worden.

Als je het spel niet kent, kun je hier eens kijken.
Dit is vooral een leuk spel voor mensen op het werk of op school, omdat je het via je browser speelt (en het verveelt nooit :) )

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:40
Heb de eerste versie uitgespeeld, die nieuwe heb ik weinig zin meer aan :)
We deden het met een paar man uit de klas, maar nu we niet meer op school zitten is het met warriors dus ook gebeurt.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Warriors 2 is eigenlijk niet te vergelijken met Warriors 1.
De functies zijn uitgebreid, er zijn 8 werleden ipv 1 om te ontdekken, de uniques zijn ook ECHT unique, niemand anders heeft em als jij em hebt ;)
Verders zijn er nieuwe riddles, potions, meerdere rassen (titans zijn erbij gekomen) meerdere eindes (je hoeft geen god te worden, kan wel), interactiviteit met je medespelers in de game (dus niet alleen jousten en robben), er zijn side-quests bijgekomen, je kunt de goede en de donkere kant kiezen (wordt bepaald door je acties in de game) en je hoeft niet meer te w88 tot 12 uur als je dood bent, je kunt jezelf ressurecten (kost je wel wat basic stats, maar met een paar leuke items boeit je dat toch niet ;) )

Dus erop uitgekeken zijn lijkt me geen optie :D

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:40
Dat wachten tot 12 uur was gewoon perfect, zaten we met 5 min in IRC s'nachts te wachten om weer verder te spelen :D
En dan ging de server zo traag dat je na 3 turns toch maar je bed op zocht ;)

Flickr | Lego collectie