Ej, ik ga weer eens een nieuwe web site maken, en het moet over games gaan. Ik en nog een paar anderen gaan demo`s testen, en de een revieuw over maken. Nou moet ik aleen nog een mooie naam voor de website hebben. Wie kan me helpen verzinnen?
naam weet ik niet maar ik vind het wel een brilljant origineel concept

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Anoniem: 41524
demoplaza.iets
wel puik id !! gewoon beetje zoeken wat er al gebruikt is !! of planetdemos.com !! hehe demoplanet.
worldofdemos. is toch nie zo moeilijk !!
wel puik id !! gewoon beetje zoeken wat er al gebruikt is !! of planetdemos.com !! hehe demoplanet.
worldofdemos. is toch nie zo moeilijk !!
Anoniem: 31427
www.Ej, ik ga weer eens een nieuwe web site maken, en het moet over games gaan. Ik en nog een paar anderen gaan demo`s testen, en de een revieuw over maken. Nou moet ik aleen nog een mooie naam voor de website hebben. Wie kan me helpen verzinnen.nl
Mwa, dat komt zovaak langs.Op zondag 03 maart 2002 16:33 schreef Little_Gamer het volgende:
Cyberwarriors.bla
die vin ik vet
dat was de oude naam van het forum van gamer.nl (nu gamers.nl).Op zondag 03 maart 2002 16:54 schreef DataBeest het volgende:
GatheringofGames.net.
Kweet niet of ze daar rechten op hebben ofzo
Slave of Thieves
Dan maak je er Gathering of Demos van
There is no magic.
Maak nou eerst maar die site met alles erop en eraan, en dan pas het naampje. Straks komt er helemaal niks van die site terecht en dan heb je voor niks een naam verzonnen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ook leuk, een site zonder naam
bijna goed, GatheringofGameRs.netOp zondag 03 maart 2002 16:54 schreef DataBeest het volgende:
GatheringofGames.net.
demolution.bla
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
hardcoregaming.nl
Wat ik eerst zou doen is een doelgroep bepalen, wil je meer als Pu gaan schrijven of wil je ook de wat elite gamer aanspreken. Dat soort dingen moet je je af vragen, en dan komt de naam vanzelf.
Wat ik eerst zou doen is een doelgroep bepalen, wil je meer als Pu gaan schrijven of wil je ook de wat elite gamer aanspreken. Dat soort dingen moet je je af vragen, en dan komt de naam vanzelf.
Pagina: 1