Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
In je handleiding van je versterker staat geen ingang voor een digitaal signaal en daarnaast mag je ook best de zoekfunctie van het forum gebruiken...
enzo...Je zoekactie naar 'sblive digital receiver' leverde 82 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
IMO duidelijkNiet
OMG. Je hebt geen digitale ingang op je versterker zitten... Dat staat toch ook niet in je handleiding...
Een forum is inderdaad om vragen te stellen, maar als je geen digitale ingang hebt, dan is een topci openen om te vragen waarop je het aan moet sluiten wel een beetje heel erg.
Hoe je de 5.1 uitgang van je geluidskaart op de versterker aan wil sluiten kan je zelf hopelijk wel bedenken. (5.1 uitgang op 5.1 ingang enzo).
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
zit alleen maar een slotje op hoor, waar precies staat uitgelegd waarom ie dicht zit.Op zondag 03 maart 2002 16:32 schreef DutchMan het volgende:
jaja .. lekker lachen .. haha .. in plaats van iemand effe duidelijk te maken dat een versterker geen digitale ingang heeft deleten julie maar effe de topic .. volgens mij is het de bedoeling iemand te helpen die er niet echt veel verstand van heeft.. Daar is dit forum toch voor???? En ja .. de handleiding heb ik doorgelezen ja .. Als ik die had gesnapt had ik hier ook niet gepost .. Dit is btw mijn laatste posting die ik op deze forum doe ..
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
ja joh, ga lekker weg... daar schiet je wat mee opOp zondag 03 maart 2002 16:32 schreef DutchMan het volgende:
jaja .. lekker lachen .. haha .. in plaats van iemand effe duidelijk te maken dat een versterker geen digitale ingang heeft deleten julie maar effe de topic .. volgens mij is het de bedoeling iemand te helpen die er niet echt veel verstand van heeft.. Daar is dit forum toch voor???? En ja .. de handleiding heb ik doorgelezen ja .. Als ik die had gesnapt had ik hier ook niet gepost .. Dit is btw mijn laatste posting die ik op deze forum doe ..
het word toch allemaal voor je uitgelegd...
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
blaat
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()