Toon posts:

MSI K7T266A Pro2 -12 voltage te hoog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus de K7T266A Pro2, loopt als een speer. Athlon 1333 erop, geen probs mee. Maar sinds een reinstall van WinXP Pro loopt men -12V op tot -13.20V, PC Alert gaat dan meteen over de emmer. PC heeft blijkbaar nergens last van en ik vraag me dan ook af of het kwaad kan voor me bordje etc...Kan het me voeding zijn die ondertussen aan de oude kant is?

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
PC alert klopt niet, heb ik ook met mijn K7T266pro, maar bij mij is het de processor temperatuur, die is bij PC alert bij mij altijd consequent 7 of 8 graden te hoog (de bios en andere monitor programma's geven allemaal de goeie temperatuur weer, het helpt zelfs niet om windows opnieuw te intalleren)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[mierenneuk mode]
Je voltage is te laag en niet te hoog :)
[/mn m]

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 16:06 schreef ThuiSSiE het volgende:
Ik heb dus de K7T266A Pro2, loopt als een speer. Athlon 1333 erop, geen probs mee. Maar sinds een reinstall van WinXP Pro loopt men -12V op tot -13.20V, PC Alert gaat dan meteen over de emmer. PC heeft blijkbaar nergens last van en ik vraag me dan ook af of het kwaad kan voor me bordje etc...Kan het me voeding zijn die ondertussen aan de oude kant is?
'k gebruik hem zelf ook, alles werkt goed, de temps kloppen bij mij gewoon.

Dit probleem heb ik ook gehad (gewoon niets van aantrekken), maar je kan die -12 V warning gewoon uitschakelen zodat die sirene niet afgaat als hij weer es op -13.20 zit.

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Die warning heb ik ondertussen ook al vrolijk uitgezet. Ben je net aan het knallen begint die toeter van PC Alert te loeien :( Errug fijn..Et zal wel bij het bordje horen