Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
SetFocus heeft een heel andere functie: Je kan de textbox zélf de focus geven. Om de cursorpositie te veranderen kan je eens met Text1.SelStart = 5 gaan spelen. Daar mee kan het waarschijnlijk wel
.
Die macro's kan je we vergeten... je werkt immers ín een programmeer taal, dus da's eigenlijk één grote macro, als je het simpel bekijkt
. Je kan wel de functie SendKey gebruiken, en dan een of andere constante meegeven (vbKeyRight
).
Zie msdn.microsoft.com voor een uitgebreide online, gratis, help!
Die macro's kan je we vergeten... je werkt immers ín een programmeer taal, dus da's eigenlijk één grote macro, als je het simpel bekijkt
Zie msdn.microsoft.com voor een uitgebreide online, gratis, help!
Kijk, zoiets zocht ik dusOp zondag 03 maart 2002 15:59 schreef KoenM het volgende:
SetFocus heeft een heel andere functie: Je kan de textbox zélf de focus geven. Om de cursorpositie te veranderen kan je eens met Text1.SelStart = 5 gaan spelen. Daar mee kan het waarschijnlijk wel.
Dat bedoelde ik dus met macro's.. SendKey, maar ik zit dus zonder helpDie macro's kan je we vergeten... je werkt immers ín een programmeer taal, dus da's eigenlijk één grote macro, als je het simpel bekijkt. Je kan wel de functie SendKey gebruiken, en dan een of andere constante meegeven (vbKeyRight
).
Hee, die onthoud ik (hoewel een echte helpfunctie handiger is met mijn 576k modempje..)Zie msdn.microsoft.com voor een uitgebreide online, gratis, help!
txtTekst.SelStart = y werkt
[edit]Modems overklokken werkt niet
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
Dan installeer je toch gewoon ff de MSDN-cd's???Op zondag 03 maart 2002 16:07 schreef Tarin het volgende:
Hee, die onthoud ik (hoewel een echte helpfunctie handiger is met mijn 576k modempje..)
Manual Vraag.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Dit topic is gesloten.
![]()