Toon posts:

hardware bug in creative 5.1 geluidskaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik stond gister op het punt een creative live player 5.1 geluidskaart en bijpassend speakersetje te kopen toen de verkoper mij vertelde dat er een hardwarefout zit in de creative 5.1 geluidskaarten en dat er met een week of 3 nieuwe geluidskaarten komen waar die hardwarefout uit is gehaald.

de bug zou betrekking hebben op incorrecte geluidsweergave van DVD's die 5.1 ondersteunen. Dus ik stel mijn koop uit; echter zie ik nergens bevestigd of dit waar is en als het waar is, hoe kan ik dat controleren op het moment van aanschaf zodat ze me geen oude geluidskaart aansmeren met die bug? :?

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Rare verkoper die niet wil verkopen. Dacht dat er al vanaf de eerste Live al moeilijkheden waren.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Grote onzin, die vent probeerde zeker direct een duurdere Audigy aan te smeren

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 13:25
ja raar idd

Reality beats fiction by far!

Verwijderd

Ja idd pure onzin. Algemeen bekend dat dvd geluid via Windows XP op een sb live 5.1 player rare dingen doet. Tenminste als je iniedergeval zo'n DTTxxx setje hebt van creative.
Komt omdat het nog niet erg compatibel is met alkaar. Ik hoop zelf dat er nog fixen voor uit komen
Pagina: 1