Nero herkent Lite-On 24103s brander niet

Pagina: 1
Acties:

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-04 09:52
Ik heb een lite-on 24x10x12 brander gekocht. Het probleem is dat nero hem niet ziet als een brand-device. :(

Als nero geistalleerd is vraagt hij in het begin welke device je wil gebruiken om mee te branden. Daar staat alleen maar een of andere virtual device in, verder niks. Ik heb ook vanalles geprobeerd, maar niks werkt. VIA 4 in 1 4.37 geinstalleerd, doet hij het ook niet. Het gekke is dat de interne windoos-xp brandsoftware wel werkt, hij kan dus wel gewoon branden. Maar nero herkent hem simpelweg niet.
Ik heb ook winoncd geprobeerd, maar deze kwam ongeveer met het zelfde verhaal dat hij geen brander kon herkennen.

Heeft iemand enig idee waardoor hij wel kan worden herkend door nero?

Verwijderd

Probeer eens een nieuwere Nero versie, met mijn 5.5 werkt hij perfect :)

• [J.d.I.] DirtyHarry
Ik heb twee verschillende nero versies geprobeerd. 5.5.5.1 en nog een waarvan ik het versienummer niet meer weet. En winoncd werkt ook niet, dus lijkt me dat het niet aan het programma ligt...

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-03 21:35
... je kunt op de ahead pagina zien vanaf welke versie de brander ondersteunt wordt, sowieso is de laatste versie inderdaad helemaal uptodate. (heb zelf ook de brander en het loopt als een dolle)

• [J.d.I.] DirtyHarry
Hmm die brander wordt pas vanaf versie 5.5.5.8 ondersteund, zal ik eens een nieuwere versie proberen, hopen dat dat werkt 8-)
Pagina: 1