in me signatuur wil ik graag een link zetten naar http://www.game-trix.com mag dat of niet 
als het niet mag delete deze post dan maar
als het niet mag delete deze post dan maar
jah het is wel legaal allemaal maar die site is van mijn dus anders lijkt het mischien op spam ofzo want k wil dan ik me signatuur zetten dat k nog review en preview schrijvers zoek voor www.game-trix.comOp zondag 03 maart 2002 15:20 schreef OProg het volgende:
Ziet er allemaal vrij legaal uit, dus dat mag gewoon
owke dan doe k dat ook effeOp zondag 03 maart 2002 15:35 schreef Lampie het volgende:
In je signature mag je links zetten (mits legaal) . Daar is die ruimte ook voor.
JahOp zondag 03 maart 2002 15:37 schreef senater het volgende:
dus zoals k nu heb mag gewoon
Verwijderd
Op zondag 03 maart 2002 15:42 schreef senater het volgende:
met welke code krijg je ookalweer een link in je signature
1
| [url=url]naam[/url] |
[URL =adres]wat je in je sig wil hebben[/ URL]Op zondag 03 maart 2002 15:42 schreef senater het volgende:
met welke code krijg je ookalweer een link in je signature
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Dit komt op mij vrij 'reclameachtig' overHet plaasten van een reclameachtig linkje in je signature zien we ook liever niet.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Op donderdag 17 januari 2002 19:38 schreef Negotiator het volgende:
De signature en ondertitel zijn *niet* bedoeld voor een URL, daar is het veldje homepage voor. URL's in sig/ondertitel vallen onder spam, maar mits het allemaal op een normale manier gebeurt wordt het door de vingers gezien.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq