Toon posts:

Artic Silver aan te raden of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Duron 700 loopt nu met een Titan Majesty TTC-M5AB op 900 mhz op ongeveer 52-55 graden (1.65v) zonder pasta (verkoper zei dat het niet nodig was). Toch krijg ik sterk de indruk hier op het forum dat het wel degelijk helpt.
Voordat ik dus 50 piek aan een tube Arctic Silver pasta uitgeef ben ik benieuwd of het echt veel scheelt. Hoeveel graden? En tot hoever kan ik dan met mijn Abit KT7/Duron 700?

Verwijderd

ZONDER KOELPASTA??????
Lijkt mij sterk. Zit zeker stukkie warmtegeleidende tape op?
Anyway, Arctic Silver geeft beste resultaat.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad zit er een stukje tape op. Als ik die pasta gebruik moet die tape er dan opblijven of moet ie eraf?

Verwijderd

hallo allemaal.
Even een vraagje hierbij, namelijk deze waar precies moet deze pasta.
A) op het kleine rechthoekje in het midden van je processor.
B) op je hele processor.

Verwijderd

Tape er helemaal af, laatste restjes met doekje wasbenzine.
Dan DUN laagje Arctic op processor core en koelvlak.

Verwijderd

bedankt voor je antwoord.
nog even dit hele koelvlak of ook alleen maar dat kleine stukje.
Ik vraag dit omdat ik al coolpasta (merkloos) gebruik op de core en op allebei iets aanbrengen wordt het mijninziens een te dikke massa

Verwijderd

Alleen de core (voor nitwits: het glimmende vierkantje in het midden van je processor) insmeren, de overdaad met stukje plastic (nietgebruikt pinpasje ofzo) wegschrapen.
Dit ook op koelvlak van je heatsink op dezelfde manier doen.
Arctic Silver is vrij " dun-smeuig", daar gaat dat dus makkelijk mee.

Verwijderd

Artic silver is echt het beste :):):):):)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, heeft er dan iemand in Maastricht nog een beetje Artic Silver over dat ik kan kopen. 50 piek voor een tube goed voor 10 cpu's vindt ik een beetje overdreven.

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:55

RvV

In de VS is het geloof ik rond de 30 piek.

Y'24

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 september 2000 20:09 schreef chrizz het volgende:
Ok, heeft er dan iemand in Maastricht nog een beetje Artic Silver over dat ik kan kopen. 50 piek voor een tube goed voor 10 cpu's vindt ik een beetje overdreven.[/quote]Ik heb zo'n 1 gram spuit van coolerguys.com gehad: 1 gram. Daar heb ik +- 8-10 CPU's mee kunnen behandelen. Artic Silver is 6,5 gram -> ongeveer 50-60 procs dus.

*insert signature here

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:50

BreeeZe

Devt

Artic Silver werkt zekers, heb nu m'n Duron700 op 1Ghz draaien en hij wordt nu onder volle belasting 46c (met een Fop32)

Met normale pasta en cooler master werd ie 56graden op 850mhz en boote hij niet eens op 1000

Damn i'm happy with this stuff :)

Verwijderd

ik heb een globalwin fep32, is die socket370 en socketA ?

ik heb hem gekocht voor m'n duron700, (kwacht nog op m'n moederbord )

ik heb nu nog steeds m'n abit bp6 draaien, met 1 cel366 @ 550, maar ik kreeg toen strax die fep32 er niet op, er zit onderaan een randje op het coolvlak, waar dient die voor?

thx
grtz

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 18:35

WoutF

Hoofdredacteur
err, ik heb een abit kt7 besteld en een duron700 + attech cm25, zit die pasta daarbij? of moet ik die ook nog es apart kopen?
Pagina: 1