Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Ooit gehoord van een handleiding? Die zit vast wel bij je versterker... En nee, daar moet je ze niet op aansluiten, dat zijn beeld ingangen... Je moet een geluidsingang hebben...Op zondag 03 maart 2002 15:14 schreef DutchMan het volgende:
Ik heb laats de creative audigy platinum gekocht en deze wil ik op mijn dolby digital versterker aansluiten zodat ik 5.1 kanaals geluid heb. Nu is mijn vraag.. Hoe ga ik dit doen? Ik weet wel dat ik van de spdif out (Op de digitale I/O kaart) naar de versterker moet gaan. Maar waar moet ik heb op aansluiten op de versterker? Op de s-video poort? of op de video poort? (gele stekkerbus). Of moet het op een andere manier?
Oftewel: RTFM
Ja de handleiding heb ik al doorgelezen ja .. daarom ben ik hiet omdat ik het niet helemaal snap.. Dit forum is toch ook voor vragen ofniet ????????? En waar staat die afkorting voor ????
Verwijderd
Read The Fucking Manual.Op zondag 03 maart 2002 15:30 schreef DutchMan het volgende:
Ja de handleiding heb ik al doorgelezen ja .. daarom ben ik hiet omdat ik het niet helemaal snap.. Dit forum is toch ook voor vragen ofniet ????????? En waar staat die afkorting voor ????
Waarschijnlijk zit er ook wel ergens op je versterker een soortgelijke ingang, als uitgang op je soundcard. En er staat ook altijd wel S/P DIF bij. Misschien heb je een verloop stekkertje nodig.
Nou dit zijn dus de in en uitgangen van mijn versterker:

Links zit dus de analoge ingang voor 5.1 .. Maar waar moet ik nou die spdif aansluiten die van mijn geluidskaart af komt?

Links zit dus de analoge ingang voor 5.1 .. Maar waar moet ik nou die spdif aansluiten die van mijn geluidskaart af komt?
Niet 
OMG. Je hebt geen digitale ingang op je versterker zitten... Dat staat toch ook niet in je handleiding...
Een forum is inderdaad om vragen te stellen, maar als je geen digitale ingang hebt, dan is een topci openen om te vragen waarop je het aan moet sluiten wel een beetje heel erg
.
Hoe je de 5.1 uitgang van je geluidskaart op de versterker aan wil sluiten kan je zelf hopelijk wel bedenken. (5.1 uitgang op 5.1 ingang enzo).
OMG. Je hebt geen digitale ingang op je versterker zitten... Dat staat toch ook niet in je handleiding...
Een forum is inderdaad om vragen te stellen, maar als je geen digitale ingang hebt, dan is een topci openen om te vragen waarop je het aan moet sluiten wel een beetje heel erg
Hoe je de 5.1 uitgang van je geluidskaart op de versterker aan wil sluiten kan je zelf hopelijk wel bedenken. (5.1 uitgang op 5.1 ingang enzo).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()