Game Music

Pagina: 1
Acties:

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
Hoi allemaal, ik had een vraagje over muziek uit games. In bijvoorbeeld Soldier Of Fortune is die Arabische actiemuziek wel heel relaxed... en er zijn nog meer voorbeelden. Ik ben bezig geweest om zulke sound te vinden op het net, maar tot nu aan toe nog niets gevonden.
Kan iemand me helpen?

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Verwijderd

in kan tog in de map kijken en de sond erut halen?

• meelmark
  • Laatst online: 01-02-2025
nobody else?

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 14:54 schreef OrkBozz het volgende:
in kan tog in de map kijken en de sond erut halen?
kan niet bij elk spel

sommige extensies worden alleen afgespeeld in de engine en moet je een palyer/ripper hebben om het over te zetten naar bv mp3 of wav

Verwijderd

ok

• Virgil
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

Op zondag 03 maart 2002 15:23 schreef KingSky het volgende:

[..]

kan niet bij elk spel

sommige extensies worden alleen afgespeeld in de engine en moet je een palyer/ripper hebben om het over te zetten naar bv mp3 of wav
Voor de quake series en voor half life heb je daarvoor de welbekende pak explorers. En voor quake3 als uitzondering dan winZip voor de .pk3 bestanden :)

De .mix bestanden uit de cnc serie hebben allemaal hun eigen conversie progammaatje die je ergens op het net ken vinden. En voor de spel die jij bedoelde weet ik het niet.

edit:

Zoek in de game map veel voorkomende bestanden emt zelfde extensie. Die nogal van formaat zijn (vaak groter dan 5mb ofzo) Dat zijn vaak de "Zips" met de files erin die het spel gebruikt.

Zoek op die extensie met google

Vaak gebruiken spellen ook gewoon de bestanden 'bloot' dus niet in een bestand gepropt. Alleen zijn ze dan hidden en moet je die ff weergeven met mapopties.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Pagina: 1