-- == Alta Alatis Patent == --
Total Annihilation, XWing Alliance, Masters of Orion 2, Age of Empires, Red Alert, Tribes 1&2, Unreal Tournament met elke mod die je maar wilt (mensen team tegen bot team bijvoorbeeld)
Verwijderd
Ghost recon
Het spel om in co-op te spelen.
Speel het zelf zoveel samen met iemand dat ik er bijna bij neer val
Speel het zelf zoveel samen met iemand dat ik er bijna bij neer val
Mensen team tegen een bot team is ultra saai. niet echt aan te raden dus.Op zondag 03 maart 2002 14:30 schreef GambitRS het volgende:
Total Annihilation, XWing Alliance, Masters of Orion 2, Age of Empires, Red Alert, Tribes 1&2, Unreal Tournament met elke mod die je maar wilt (mensen team tegen bot team bijvoorbeeld)
🌞🍃
NOX, das koel als je de patch download en dan co-op kunt spelen in de gewone single player missies
TMAXTINT
Wat voor soort spel is NOX Marruk?Op zondag 03 maart 2002 14:35 schreef Marruk het volgende:
NOX, das koel als je de patch download en dan co-op kunt spelen in de gewone single player missies
-- == Alta Alatis Patent == --
Serious Sam co-op is echt lol
Operation Flashpoint
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Dat is echt vet jaOp zondag 03 maart 2002 14:37 schreef IceStorm het volgende:
Echt een must
Hidden and Dangerous, duidelijk gewoon.
Ik heb daar met 2 vrienden zo gigantisch veel plezier aan beleefd, supermoeilijk, maar gigantisch cool. Ik wil deeeel ttwwweeeee!!!!
Ik heb daar met 2 vrienden zo gigantisch veel plezier aan beleefd, supermoeilijk, maar gigantisch cool. Ik wil deeeel ttwwweeeee!!!!
Okay dan heb je ook nog de cnc serie vanaf red alert (behalve renegade dan)
En quake1 singleplayer co-op.
Is vet hoor. En duurt ook een tijdje. Lekker met zijn 5-en of meer op nightmare tegen wezentjes vechten en maar zoeken naar die laatste secrets
Krijg heimwee naar die goeie ouwe tijd dat de quake1 scene nog leefde
En quake1 singleplayer co-op.
Is vet hoor. En duurt ook een tijdje. Lekker met zijn 5-en of meer op nightmare tegen wezentjes vechten en maar zoeken naar die laatste secrets
Krijg heimwee naar die goeie ouwe tijd dat de quake1 scene nog leefde
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
zekers welOp zondag 03 maart 2002 14:37 schreef IceStorm het volgende:
met de volgende opties:
-infinate ammo and respawns
-serious +200% +20% per player
-begin level Dunes
dan is t echt lachen
tis af en toe wel handig als de mensen die mee spelen de levels kennen anders blijven ze vaak achter hangen.
Bier, Whiskey en Metal!!
/\/\/\/\/\Op zondag 03 maart 2002 15:21 schreef KingSky het volgende:
Serious Sam 1&2
Roque Spear
Ghost Recon
Halflife Sven co-op.
Erg leuke mod, waarbij je echt missies moet behalen met je team.
Erg leuke mod, waarbij je echt missies moet behalen met je team.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
Ben ik een keer helemaal misselijk van geworden...ss2 , alles werd vaag op de kop geschud ect.....wel gigantisch coolOp zondag 03 maart 2002 14:37 schreef IceStorm het volgende:
Verwijderd
Gisteren voor het eerst gedaanOp zondag 03 maart 2002 14:43 schreef RaceAap_NL het volgende:
[..]
Dat is echt vet ja
Echt een must
whraaaa
Verwijderd
je moet voor de gein eens de (onbekende
) HL MOD
SVENCOOP
downloaden!
www.svencoop.com
tis lol, tis kewl, kziet er alleen niet ecth
uit maar lol heb je zeker
SVENCOOP
downloaden!
www.svencoop.com
tis lol, tis kewl, kziet er alleen niet ecth
Vergeet alle bovengenoemde spellen...Ga voor SWAT3 of Codename : Eagle
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Soldier of fortune --> de "silver forces" mod.
erug cool +/- 8 levels dacht ik. keb ze samen met een vriend van mij uitgespeeld.
erug cool +/- 8 levels dacht ik. keb ze samen met een vriend van mij uitgespeeld.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Pagina: 1