Is een 3.5 FDD uit een 386 kwa specificatie 100% gelijk aan exemplaar dat je heden ten dage kan kopen? Dank voor de hulp!
leuk he
, er is nog nix aan veranderd
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Verwijderd
Ho even... Er is wél een verschil tussen heel oude 3'5" fdd's en de latere.
M'n ouwe XT kon slechts DD diskette's lezen, en geen HD. Maar vanaf de 286 hebben ze wel allemaal drives die HD's kunnen lezen
M'n ouwe XT kon slechts DD diskette's lezen, en geen HD. Maar vanaf de 286 hebben ze wel allemaal drives die HD's kunnen lezen
Leuk he, tegenwoordig worden er tekenfilms gemaakt met een computer, dikke RAID-arrays zorgen voor een goede data-opslag.
Maar een diskette lees uit met een techniek die al zo oud is als de weg naar Rome.
[edit]
Mammie, vergeef mij deze domme taalfouten.
Maar een diskette lees uit met een techniek die al zo oud is als de weg naar Rome.
[edit]
Mammie, vergeef mij deze domme taalfouten.
Ik ben er niet van overtuigd dat een floppy van tegenwoordig hetzelfde is als die uit een 386.
Ik heb in mijn PIII een ancient floppy zitten (van 12 jaar 10 jaar oud ofzo) en deze werkt perfect. Destijds waren de loopwerken beter dan tegenwoordig (imho). omdat toen de diskdrives veel meer werden gebruikt.
Ik heb in mijn PIII een ancient floppy zitten (van 12 jaar 10 jaar oud ofzo) en deze werkt perfect. Destijds waren de loopwerken beter dan tegenwoordig (imho). omdat toen de diskdrives veel meer werden gebruikt.
da wou ik net zeggenOp zondag 03 maart 2002 14:30 schreef bazs2000 het volgende:
Maar een diskette lees le uit met een techniet die al zo oud is als de weg naar Rome.
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
en omdat ze toen nog van solide gietijzer waren, en tegenwoordig van plasticOp zondag 03 maart 2002 14:39 schreef Terw_Dan het volgende:
Ik ben er niet van overtuigd dat een floppy van tegenwoordig hetzelfde is als die uit een 386.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Let er wel op dat een 2.88 MB drive van IBM sommige FDD-controllers nog wel eens wil slopen.
Dus FDD is niet altijd FDD
Buiten dat werken die dingen vaak niet eens op niet IBM-machines.
Voor de rest zijn 1.44 MB FDD's vrijwel altijd hetzelfde gebleven.
Dus FDD is niet altijd FDD
Buiten dat werken die dingen vaak niet eens op niet IBM-machines.
Voor de rest zijn 1.44 MB FDD's vrijwel altijd hetzelfde gebleven.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Ik heb zo "design" kast met gewoon een gleuf voor diskette's , en daarachter zit ook een HELE oude FDD die het veel beter doet dan de nieuwe die ik vorig jaar voor 50 gulden heb opgehaald,
Dat zou idd kunnen, maar die dingen zijn idd stukken beter van kwaliteit.Op zondag 03 maart 2002 14:40 schreef Dirk-Jan het volgende:
[..]
en omdat ze toen nog van solide gietijzer waren, en tegenwoordig van plastic
Verwijderd
fdd uit 386 kan ook een DD 720kb station zijn en is dus geen fdd uit een pentium II bak want die is 1.44mb
Alle slechte drives van vroeger zijn al dood en de goede blijven overOp zondag 03 maart 2002 15:25 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen, maar die dingen zijn idd stukken beter van kwaliteit.
Ja, dat kan natuurlijk ook, maar ik moet zeggen dat dat ding dat ik heb het stukkies beter doet dan die in mijn K7Op zondag 03 maart 2002 15:39 schreef Bartjuh het volgende:
[..]
Alle slechte drives van vroeger zijn al dood en de goede blijven over
386 met dd fdd ? dat is iig niet std vanaf de 286 zit er volgens mij altijd een hd fdd in. in mijn xt zat idd wel een dd fdd.Op zondag 03 maart 2002 15:28 schreef alex21 het volgende:
fdd uit 386 kan ook een DD 720kb station zijn en is dus geen fdd uit een pentium II bak want die is 1.44mb
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Pagina: 1