Max payne loopt vast

Pagina: 1
Acties:

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01 23:25
ik had gister nix te doen, dus ik d8: ik koop max payne.
ik installeer de game, wil max payne starten en ik krijg een option scherm voor mijn neus. mmm zal wel voor de eerste start zijn. ik alles ingevoerd. de reso stond standaard op 640X480X16 |:( ff veranderd dus :)

alles leek goed te staan, dus ik beuk op play.
hij laat alles en ik ga ff naar de options om de controls in te stellen.
alles mooi ingesteld, goed, spelen maar. D8 ik...
ik klik het eerste level aan, hij gaat netjes laden en op de helft stopt ie. hij stopt het hele spel en ik sta weer op mijn desktop.

Specs:

MSI K7T turbo
AMD XP1600+
512 MB Dane-Elec
Nvidia geforce 3 ti200 128MB
IBM Deskstar 40 GB (7200 RPM)
Windows XP
Red hat 7.2

hoe komt dit?

edit:

is er btw. ook een patch dat ik niet steeds de CD erin hoef te proppen?

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:03

Fuelke

Forza Ferrari

In XP Compability modus aanpassen voor Max Payne, misschien kan dat helpen.

BTW, je topic staat in het verkeerde forum, je had hem beter in Spielerij kunnen posten :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• internetinfo
Op zondag 03 maart 2002 14:08 schreef Fuelke het volgende:
In XP Compability modus aanpassen voor Max Payne, misschien kan dat helpen.

BTW, je topic staat in het verkeerde forum, je had hem beter in Spielerij kunnen posten :)
die compability heb ik al geprobt. en dat werkte niet.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Heb je de laatste patches gedownload? Ik keek ff in de search en kwam dit tegen: [topic=411722/1/25]
Misschien helpt dat of heb je dat reeds geprobeerd?

Edit ==> linkje naar 1.02 http://games.telenet.be/files.php?fileid=143

Verwijderd

Heb je ook de patches al geinstalled?

• internetinfo
dat probleem heb ik ook!

alleen jammer dat er geen linkje staat naar de patch...

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Oeps, link doet het niet zo goed. Deze dan maar: http://games.telenet.be/files.html en dan een beetje naar onder scrollen tot bij "Patches"

Verwijderd

Anders bij max payne.exe naar eigenschappen gaan, dan naar tabblad compatibiliteit gaan, Compatibilteitsmodus aanvinken en windows 98 nemen. Werkt bij mij voor veel dingen.

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
je kan een hoop instellen bij max payne, en veel dingen kunnen sommige videokaarten niet aan (moeilijke zin)

probeer het één en ander te verzetten

max payne is het tot nu toe zwaarte spel, die behoorlijk gebruik maakt van de nieuwste technieken

ook al heb je een geforce 3, het kan aan drivers liggen

• internetinfo
Op zondag 03 maart 2002 14:16 schreef Fuelke het volgende:
Oeps, link doet het niet zo goed. Deze dan maar: http://games.telenet.be/files.html en dan een beetje naar onder scrollen tot bij "Patches"
had ik al door :+

moet ie het hiermee doen?
zit de No-CD patch hier ook bij in?

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op zondag 03 maart 2002 14:17 schreef internetinfo het volgende:

had ik al door :+

moet ie het hiermee doen?
zit de No-CD path hier ook bij in?
Dat denk ik niet, daarvoor moet je op andere sites zijn, maar die mag je niet linken.

• internetinfo
Op zondag 03 maart 2002 14:18 schreef Fuelke het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, daarvoor moet je op andere sites zijn, maar die mag je niet linken.
dat weet ik en dat slaat eigenlijk ook nergens op.

als je het origineel hebt, who cares?

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

je hebt dus de no-cd patch nodig.... dan denk ik meteen dat je eerste post veranderd moet worden in "ik had gister nix te doen, dus ik d8: ik download max payne." Tja, alstie het dan niet doet dan is het heel jammer, maar ik help je iig dan nie meer. Had je maar eerlijk moeten zijn.

MechWarrior || Monsters Game

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op zondag 03 maart 2002 14:20 schreef internetinfo het volgende:

dat weet ik en dat slaat eigenlijk ook nergens op.

als je het origineel hebt, who cares?
Met dat laatste ga ik volledig accoord en het is ook wel handig zoals ik vorige week kon vaststellen toen m'n CD-drive stuk was :(

• internetinfo
Op zondag 03 maart 2002 14:22 schreef GambitRS het volgende:
je hebt dus de no-cd patch nodig.... dan denk ik meteen dat je eerste post veranderd moet worden in "ik had gister nix te doen, dus ik d8: ik download max payne." Tja, alstie het dan niet doet dan is het heel jammer, maar ik help je iig dan nie meer. Had je maar eerlijk moeten zijn.
ehhh, sorry hoor, maar ik heb de CD toch echt in mijn bezit. ORIGINEEL JA! ik zeg toch ook dat hij wel in het menu komt, daar kom je zonder CD niet hoor |:(

lezun

Verwijderd

download de nieuwste max payne patch, de nieuwste driver / detanators voor je video kannon en probeer het dan nog eens.
aangezien je hier geen " no-cd patches " mag linken kan ik alleen maar zeggen: ga naar google en zoek "no cd patch" in 5 minuten heb je het gevonden gok ik.

• Baf
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 10:12

Baf

slopen. alles kapot maken.

Op de officiële site van Max Payne staat een patch die dit probleem oplost. Echt waar, het werkt. En ga nou niet vragen waar die site is.

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op zondag 03 maart 2002 14:24 schreef internetinfo het volgende:

[..]

ehhh, sorry hoor, maar ik heb de CD toch echt in mijn bezit. ORIGINEEL JA! ik zeg toch ook dat hij wel in het menu komt, daar kom je zonder CD niet hoor |:(

lezun
jawel hoor, ik heb hem namelijk niet origineel en ik kan dat hele menutje best voor je omschrijven hoor, ik zie dat namelijk ook met mijn iso clone.

MechWarrior || Monsters Game

• internetinfo
Op zondag 03 maart 2002 14:27 schreef GambitRS het volgende:

[..]

jawel hoor, ik heb hem namelijk niet origineel en ik kan dat hele menutje best voor je omschrijven hoor, ik zie dat namelijk ook met mijn iso clone.
incl. no-cd patch

kunnen we hier btw over ophouden? hij is origineel en hij doet het niet, daar gaat het om

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Zorgt de gamepatch ondertssn al voor verbetering?

• internetinfo
Op zondag 03 maart 2002 14:31 schreef Fuelke het volgende:
Zorgt de gamepatch ondertssn al voor verbetering?
`

hij is nu aan het neerladen, trage server man.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Het is PATCH niet path, dat is iets andersd

• LollieStick
  • Laatst online: 15-12-2025
videodriver updaten wil ook wel eens helpen.

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-01 12:17
Hier is de 1.05 patch..van een stuk snellere server

• internetinfo
|:( na het installen van die patch, haal ik het menu niet eens |:(

en ja, ik heb de nieuwste drivers:27.70

ik krijg dat option scherm weer, hij laat het laad venster zien (met die laadbalk onderin :) ) en als ie bijna 100% is, schopt ie mij weer weg

edit:

27.70 i.p.v. 27.51

• LollieStick
Op zondag 03 maart 2002 14:40 schreef internetinfo het volgende:
|:( na het installen van die patch, haal ik het menu niet eens |:(

en ja, ik heb de nieuwste drivers:27.51
27.70 => www.tweakers.net
23.11 => www.nvidia.com

• Arjan Scholl
  • Laatst online: 03-01 12:17
Euh...27.51 is wel goed genoeg hoor voor Max Payne ;) Draai ik ook namelijk.

[en 27.70 wil niet met me GTS...ook niet met de nieuwe .inf files]

• LollieStick
niet elk systeem / kaart is gelijk. als het niet lukt met de beta's moet je terugstappen naar de officieele drivers.

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-01 20:10

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

ik heb ook een probleempje met max payne, ik wilde het na lange tijd ook eens gaan spelen, en na de installatie het spel opgestart, als je het spel (of tuturial) begint, gaat het ff een paar seconden goed, daarna blijft het geluid hangen en loopt de pc vast, start opnieuw op, of beland in windows. maar als ik nu het geluid uitzet(gewoon sound disable aanvinken in de setup) doetiet wel, ik heb een trust soundkaartje van 90 piek en die doetet perfect overal, kheb een epox 7kxa, met een onboard soundcard maar als ik die via de bios instel doetiet niet, moet die in windows ook nog geinstalleerd worden? Pc formatteren helpt niet ik heb dit probleem al 3 maanden, maar nu zie ik er een topic van dus ik dacht laat ik eens posten,

kheb een amd athlon 750 mhz, met een epox 7kxa en een leadtek geforce 2 titanium 64 mb ddr, en 256 mb ram, maxtor 20 gig enz.

• LollieStick
Op zondag 03 maart 2002 14:46 schreef Peentje het volgende:
ik heb ook een probleempje met max payne, ik wilde het na lange tijd ook eens gaan spelen, en na de installatie het spel opgestart, als je het spel (of tuturial) begint, gaat het ff een paar seconden goed, daarna blijft het geluid hangen en loopt de pc vast, start opnieuw op, of beland in windows. maar als ik nu het geluid uitzet(gewoon sound disable aanvinken in de setup) doetiet wel, ik heb een trust soundkaartje van 90 piek en die doetet perfect overal, kheb een epox 7kxa, met een onboard soundcard maar als ik die via de bios instel doetiet niet, moet die in windows ook nog geinstalleerd worden? Pc formatteren helpt niet ik heb dit probleem al 3 maanden, maar nu zie ik er een topic van dus ik dacht laat ik eens posten,

kheb een amd athlon 750 mhz, met een epox 7kxa en een leadtek geforce 2 titanium 64 mb ddr, en 256 mb ram, maxtor 20 gig enz.
ja, die moet je ook nog in windows installeren -> www.viaarena.com - hier staan de drivers

• cobratbq
  • Laatst online: 17-12-2015
Ik heb ook iets gehoord van problemen bij Max Payne.
Bij hem lag het aan WinBar, die stond aan en die haalde Max Payne helemaal over de zeik. Let trouwens ook ff op de Nvidia drivers. Toen ik 23.30 ofziets had gingtie bij mij heel traag.
(kheb een AMD Thunderbird 1333 en een GeForce256)
Vooral veel muisvertraging. Dat lag aan die Nvidia drivers. En die waren nog officieel ook!

One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...

• LollieStick
Op zondag 03 maart 2002 14:49 schreef cobratbq het volgende:
Ik heb ook iets gehoord van problemen bij Max Payne.
Bij hem lag het aan WinBar, die stond aan en die haalde Max Payne helemaal over de zeik. Let trouwens ook ff op de Nvidia drivers. Toen ik 23.30 ofziets had gingtie bij mij heel traag.
(kheb een AMD Thunderbird 1333 en een GeForce256)
Vooral veel muisvertraging. Dat lag aan die Nvidia drivers. En die waren nog officieel ook!
die nvidia 23.20 zijn van MS en de standaard drivers van MS zijn ook niet echt de snelste. Niet installen dus. blijf maar gewoon op 23.11 of een beta die goed werkt, dan zit je zeker goed.

edit:

we dwalen een beetje off-topic

• Peentje

Peentje

moet ik dan mijn pci kaartje eruithalen en alle drivers eraf knetteren? en by the way gewoon de via 4 in 1 drivers of andere?

• LollieStick
Op zondag 03 maart 2002 14:55 schreef Peentje het volgende:
moet ik dan mijn pci kaartje eruithalen en alle drivers eraf knetteren? en by the way gewoon de via 4 in 1 drivers of andere?
open hiervoor even een aparte topic wil je? hiermee verklote we dit topic.

• Mentalist
  • Laatst online: 18-01 12:45

Mentalist

[avdD]

Back on topic.

Misschien helpt het als je in je bios je geheugen wat langzamer zet. CAS 3, hstclk-33, 8/10ns. (hangt af van mobo en bios wat je kunt instellen en hoe het heet, maar zo heet het bij mij).

En dat gezeur over die no-cd patch kan ik me goed voorstellen, ik heb ook een grondige hekel aan het hele tijd voor disk-jockey spelen met die legale cd's. Koop je de legale versie van Midtown Madness (heb ik gedaan), en wat is je beloning? Telkens als je wilt spelen kun je die snert cd weer gaan opzoeken! Ff no-cd patch d'r op flikkeren en klaar. Dat scheelt zeg. Voor Quake 3 heb ik nog niet eens een no-cd patch dus daar heb ik maar een extra cd-rom speler voor ingebouwd |:( nu zit er in een extra cdrom speler bijna altijd de Q3 cd.

Maar dat kan natuurlijk niet voor ieder spel, zelfs niet met het aantal cd-rom spelers dat ik heb 8-) (4 stuks)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Peentje

Peentje

dan gek*nker over die nvidia drivers is wel leuk geweest zo, die reageren op elke pc anders.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Op zondag 03 maart 2002 15:03 schreef Peentje het volgende:
dan gek*nker over die nvidia drivers is wel leuk geweest zo, die reageren op elke pc anders.
Da's een keuze met nVidia :D. Voor mijn videokaart zijn gewoon 2 officiele drivers : een oude en een nieuwe. De oude is langzaam dus er blijft er maar 1 over en die werkt dan gewoon goed.

Klaar. Dat is pas installatiegemak. Probeer dat maar eens met die Detonator rommel.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> SP

Verwijderd

Heb je de nieuwste patch geinstalled?
?
1.01 is standaart ofzo
als je nu de nieuwste hebt
alles DE-installen
op nieuw installen
en GEEN patch draaien
ICQ me ff voor een patch dan stuur ik hem je
(NoCD patch)

• Sebasstk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-01 21:50
Hmm probeerd dit eens.

-Uninstall max payne. Verwijder ook de achter gebleven bestanden.
-Instaleer het opnieuw
-instaleer de nieuwste patch van de game van hun site.
-start opnieuw je pc.

Standart settings laten staan.... en proberen... lukt dit niet:

-Bios resetten en default settings of stadart snelle instellingen kiezen
-Instaleer dus andere officiele drivers voor je videokaart.
testen weer niks?
- 4 in 1 drivers voor je mobo...
weer niet?
-misschien een windows update
-bios update kun je proberen....

Succes!!!

ps: probeer het eerst zonder no-cd Crack... als het eenmaal draait, kun je een nieuwe crack downloaden voor je patch versie op internet... idd google zou kunnen.

GameCopyw...?

hmm beetje dubbelposts hier... alleen als die vago alleen maar over orgineel of niet orgineel loopt te zijken inplaats van wat hij nou heeft gedaan.....patch geinstalt enzo....

Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Of je kunt natuurlijk je geheugen wat omlaag schroeven, zoals hierboven beschreven. (proberen kan geen kwaad :P)

• internetinfo
laat allemaal maar, een keer opnieuw geinstalleerd en hij doet het. cool spel man >:)
Pagina: 1