Kheb juist UT gespeeld, maar mijn muis deed zo heel raar, die draaide super snel, ook al stond de snelheid op 3.00 ipv dat ik die altijd op 7.00 heb staan
Op mijn laptop heb ik dit probleem niet
Ik heb een optische muis van logitech (met kabeltje)
Op de computer waar ik die problemen heb is ie aangesloten op PS/2 poort en op de laptop op de usb poort. Wat zou het probleem kunnen zijn? Ik kon niet mikken
die muis ging te snel
Ook in het gewone menu van UT ging ie al zo snel.
zet je je speed toch lager?
Komt meestal door het al dan niet installeren van drivers dan wel verschillende resoluties.
Komt meestal door het al dan niet installeren van drivers dan wel verschillende resoluties.
Options > Video > GUI Mouse speed.Op zondag 03 maart 2002 14:12 schreef ddkiller0900 het volgende:
en waar zet je die lager?
🌞🍃
als je muis ineens snel gaat, zet je die 3.00 gewoon naar 1.50 oid, komt door drivers die mekaar gaan conflicten, heb ik ook weleens. Na een tijdje kan het zijn dat je muis weer heel langzaam gaat, dan zet je um weer terug op 3.00 of hoger.
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
met die GUI mouse speed, dat doet niet veel af.
Als ik dit moet gaan doen, hoe ga ik dan spelenals je muis ineens snel gaat, zet je die 3.00 gewoon naar 1.50 oid, komt door drivers die mekaar gaan conflicten, heb ik ook weleens. Na een tijdje kan het zijn dat je muis weer heel langzaam gaat, dan zet je um weer terug op 3.00 of hoger.
Zorg dat Mouse Acceleration uitstaat, dat is ook vrij irritant
lol @ logitech 
alle muisproblemen in UT hier op GoT hebben allemaal te maken met logitechmuizen, niet normaal meer, gewoon 0 uitzonderingen
alle muisproblemen in UT hier op GoT hebben allemaal te maken met logitechmuizen, niet normaal meer, gewoon 0 uitzonderingen
Same hereOp zondag 03 maart 2002 19:31 schreef FunkyMonk het volgende:
Ik heb hier een Logitech Mouseman Optical en dat werkt perfect met UT.

Pagina: 1