Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
ik begruik ltijd 'dnetc -install'
en dan een keer rebooten.
en dan een keer rebooten.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Dirk Jan ff lezen voor een reply
GEEN admin rechten, installen als een service zal niet lukken op die manier.
GEEN admin rechten, installen als een service zal niet lukken op die manier.
Ehm, praat eens met de systeembeheerder ? Misschien draaien ze zelf al koeien ofzo.
We spend our years as a tale that is told
Dat heb ik op mijn ouwe school ook al es gedaan, maar het staat erg lullig als ze niet weten waar je het over hebt en als je ook niet weet hoe je het goed uit moet leggen, of in ieder geval niet weet hoe je de dude over moet halen, en hem kunt overtuigen van het nut (wat er EIGENLIJK ook niet is).
Veel gaan dan zeiken over CPU loads en dat ze bang zijn dat het vertaagt, maar das dus niet zo...
Veel gaan dan zeiken over CPU loads en dat ze bang zijn dat het vertaagt, maar das dus niet zo...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Captain Pervert
message me ff over ICQ misschien weet ik iets (en dat misschien mag ik dat niet op GoT) zetten
icq#11422348
message me ff over ICQ misschien weet ik iets (en dat misschien mag ik dat niet op GoT) zetten
icq#11422348
Zoals ik het doe:
- Inloggen:
- Koe installeren
- Shortcut uit jouw profiel move to:
C:\WINNT\Profiles\All Users
Klaar!
- Inloggen:
- Koe installeren
- Shortcut uit jouw profiel move to:
C:\WINNT\Profiles\All Users
Klaar!
Maar als het goed is kun je helemaal niet lokaal schrijven omdat je als een user bent ingelogd en jij alleen mag schrijven op jouw vrituele netwerkschijfje.
Mail me maar effe als je wat meer wil weten over koeien en NT.
Mail me maar effe als je wat meer wil weten over koeien en NT.
Moet je ff kijken of de schijf waar de WINNT dir opstaat NTFS geformateerd is. Zo niet, kun je rustig die bovenstaande move doen.
Bij ons op de zaak heb ik ook geen admin-rechten, maar met een .reg-file lukt het wel!
Als je wel een i.net verbinding hebt, ga dan naar http://http.distributed.net/pub/dcti/current-client/dnetc-win32-x86-setup.exe en kies voor "Run this programme from its current location"
Dan wordt de file gedowned naar de C:\WINNT\Profiles\Jouw inlognaam\Temporary Internet Files\ directory en meteen geopend.
Installatie van MooH! wordt gestart.
Dan wordt de file gedowned naar de C:\WINNT\Profiles\Jouw inlognaam\Temporary Internet Files\ directory en meteen geopend.
Installatie van MooH! wordt gestart.
Allemaal goede ideeen hier, bedankt, ik ga wat shit proberen en als het niet lukt, contact ik wel één van degenen die dat hebben aangeboden...
Captain Pervert> Op de RUG staan idd heel veel pc'tjes idle tijd te verspillen. Ik heb dus al vorig jaar de pc's gechecked of er iets mee gedaan kan worden.
Niet dus, de hele boel zit dicht gespijkerd. En er wordt regelmatig een ghost geplaatst. De enige manier dat daar koetjes kunnen draaien is al het systeem beheer ze installeerd.
Ps. wat trouwens wel kan is een koetje op je account installeren. Zijn er toch nog 2 pc's af en toe nuttig bezig als je bent ingelogd (maximaal 2x).
Niet dus, de hele boel zit dicht gespijkerd. En er wordt regelmatig een ghost geplaatst. De enige manier dat daar koetjes kunnen draaien is al het systeem beheer ze installeerd.
Ps. wat trouwens wel kan is een koetje op je account installeren. Zijn er toch nog 2 pc's af en toe nuttig bezig als je bent ingelogd (maximaal 2x).
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>http://http.distributed.net/pub/dcti/current-client/dnetc-win32-x86-setup.exe[/quote]Het gaat niet. Als de install op gestart wordt geeft-ie 'corrupt install'.
Ik ga nog ff klooien hiero...
Ik ga nog ff klooien hiero...
Ik heb geen schrijfrechten tot winntprofilesall users. Daarmee houdt het toch best wel op? (Afgezien van het feit dat ik op me eigen accountje kan grazen). Anders kon ik daar en linkje plaatsen in \startup... Dat gaat nu dus niet. Any ways around this?
Ik contacteer een van de bovenstaande gasten...
Ideeen welkom
Ik contacteer een van de bovenstaande gasten...
Ideeen welkom
Pagina: 1