[VB,Messenger] File transfer uitnodiging versturen

Pagina: 1
Acties:

• VreemdeMummy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 15:37
Ik ben bezig aan een programma in visual basic dat met ms messenger samenwerkt. Zo kun je bv kiezen dat je msn, actuele winamp gegevens bevat. Ik wil ook een soort filebot functie inbouwen, zodat bij een bepaald commando, een uitnodiging voor het overzenden van een bepaald bestand wordt verzonden. Als ik de functie msn.SendFileTransferInvite waarbij msn het msn object is gebruik zegt vb, object doesn't support method. Hoe moet ik dit dan doen? Of moet ik nog extra code toevoegen? Het lukt me wel om gewone tekst te verzenden met: pSourceUser.SendText bstrMsgHeader, "hallo", MMSGTYPE_NO_RESULT
bij de event msn.OnTextRecieved

Verwijderd

hey vet! Kan je met dat proggie ook zeg maar je spelende winamp liedje als msn naam hebben?? Daar was ik net naar op zoek!

• VreemdeMummy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 15:37
ja, idd, als hij af is, zal ik hem ff posten. Maar weet iemand hoe ik een file transfer invitation moet verzenden?

Verwijderd

is 't al af??

Verwijderd

Het kan wel, die gare MS messenger 'virussen' doen het ook!

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 13:58 schreef WebMasterMike het volgende:
hey vet! Kan je met dat proggie ook zeg maar je spelende winamp liedje als msn naam hebben?? Daar was ik net naar op zoek!
daar bestaat al een prog voor, MSNIX of zoiets dergelijks..

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 17:54

Sponge

Serious Game Developer

MAak een simpele proxy die het normale bericht onderschept... kun je het gewoon gebruiken, of gebruik je iets van een typelib/control? Ik gebruikte zelf een Winsock achtige constructie, en zo'n een proxy hielp best wel. Er is ook een op PSC dacht ik.
Pagina: 1