Toon posts:

Niet zo mooi beeld na screensaver??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi
hey ik heb een vraagje ik heb een 17" monitor
op 1024x768
maar als er een screensaver op staat
en ik beweeg de muis
is mijn beeld helemaal raar alle instellingen zijn weg dus moet ik alles recht zetten en nu klopt er niks
van links op alle web pagina`s zijn alle buttons heel klein en
rechts normaal startmenu is ook heel samen gepropt..
wie weet wat het probleem is??

Verwijderd

Gewoon screensaver uit laten?

Verwijderd

Topicstarter
uhh het gebeurde toen ik wakker werd net :( zit nu met vaag beeld te typen :( is nie leuk wie helpt mij....

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Citaat uit de FAQ:
Dyslexie is een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Daarom kan het af en toe voorkomen dat iemand een verhaal post waar nogal wat spel/stijlfouten in voorkomen en het is niet leuk om iemand daar steeds op te wijzen.
Aan de andere kant; als je weet dat je dyslectisch bent, probeer het verhaal dan kort te houden en druk af en toe op [Enter]. Ondanks de welwillendheid van de meesten, is gebleken dat een woordenzee zonder 'enters' of leestekens niet goed gelezen wordt en dat is natuurlijk jammer.
Anders gezegd, je tekst is niet bepaald leesbaar.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 13:34 schreef Tyrian het volgende:

[..]

Anders gezegd, je tekst is niet bepaald leesbaar.
Ik heb ffe een SU aanvraag gedaan voor je topictitel want die is een beetje FOUT

Verwijderd

Topicstarter
ik vind het best maar waarom weet niemand een oplossing???? ik zal het zo zeggen

de eerste 6cm van de monitor links die is in elkaar gepropt dus kleine lettertjes de rest is normaal..
:(

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Op zondag 03 maart 2002 13:56 schreef Plank het volgende:
ik vind het best maar waarom weet niemand een oplossing???? ik zal het zo zeggen

de eerste 6cm van de monitor links die is in elkaar gepropt dus kleine lettertjes de rest is normaal..
:(
Het kan aan de monitor liggen... ik heb zoiets (als ik je verhaal begrijp) wel eens gehad met een oude pc en oude monitor.
De oplossing was dan even de monitor uit te zetten, en weer aan te zetten.
Je kunt ook ff rebooten dan.

Een mooie work-around is gewoon de screensaver uitzetten, of instellen dat ie pas na 2 uur komt, of bij power management instellen dat gewoon de monitor uitgaat na een uur (ipv dat een screensaver komt).

Verwijderd

Ik heb het vrouwelijke geslachtsdeel uit je topictitel gehaald.

Verwijderd

Topicstarter
is goed:)
je mag dit topic sluiten het is me gelukt heb er een trap tegen aan gegeven en werkt weer zoals behoren :)
Pagina: 1