Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Emailadres niet zichtbaar.

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in de search iets hierover gevonden, maar ik kom er niet verder mee.
Ik heb in mijn profiel aangegeven dat mijn emailadres zichtbaar mag zijn voor anderen, maar het is niet zichtbaar. Ook emailadressen van anderen zijn niet zichtbaar. Ik zie in het profiel bij emailadres alleen een horizontale streep.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

draai je iets met personal firewall van norton ofzo?

daar was iets mee geloof ik :P

(ik zie hier gewoon je mailadres)

edit: en de Fijne Search roeleert weer eens: [topic=368232/1/25]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Even je cookies en Temp Inet files het raam uit gooien :)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Yep, iemand wees mij er onlangs op dat dat bij mij ook het geval is, terwijl ik 'm zelf wel te zien krijg :?
edit:

Zal die ander ook wel een norton firewall gedraaid hebben...

Intentionally left blank

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

als je dus die firewall van norton draait, is het op te lossen door Enable Privacy uit te zetten.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• BreadFan
  • Niet online
Trouwens:

[topic=423733/1/25]

:)

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zie m wel, dus het ligt niet aan GoT......

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dus buiten de nutteloze antwoorden om, wat moet ik precies doen om emailadressen zichtbaar te maken?
Ik heb Zone-alarm 3.0.77 beta default settings.

• BreadFan
  • Niet online
Op zondag 03 maart 2002 22:42 schreef Nicowico het volgende:
Ja, dus buiten de nutteloze antwoorden om, wat moet ik precies doen om emailadressen zichtbaar te maken?
Ik heb Zone-alarm 3.0.77 beta default settings.
:?

Welke antwoorden zijn er nutteloos volgens jou? Ik zie alleen maar antwoorden die jou proberen te helpen hoor.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:52
Nico het heeft iets te maken met je privacy instellingen, ik heb gewoon beetje lopen kloten met instellingen met Norton uitzetten -> kijken of ik ze zie -> als ik ze niet zie weer aan zetten en verder proberen. ;)

There is no magic.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Om te beginnen zou je eens wat kunnen proberen in je prefs/instellingen van je firewall en hier vertellen wat je zoal hebt geprobeerd.

Met een aantal links en zetten in de goede richting zou je misschien al verder kunnen.

Onze antwoorden zijn dus zo zinloos als je het zelf wilt zien.

Verwijderd

Topicstarter
Het was dus inderdaad mijn (zonealarm) firewall.
Iedereen bedankt en sorry van dat nutteloos.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Dit is dus afgehandeld en kan dus dicht, zo houden we LA netjes ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.